دیدار تیم های خونه به خونه بابل و بادران تهران دقایقی قبل به پایان رسید و شاگردان ربیعی با زدن سه گل خونه به خونه را شکست دادند.
کد خبر: ۳۶۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 19 January 2017
 فرتاک ورزشی،  ظهر امروز ورزشگاه کارگران تهران شاهد مهم ترین دیدار این هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور بود، جایی که شاگردان مرزبان از بابل به تهران آمده بودند تا در برابر بادران به نتیجه دلخواه خود دست یافته و خود را هم چنان بعنوان یک مدعی در جدول نگه دارند اما پایان بازی نتیجه ای به غیر از رضایت خونه به خونه ای را نشان داد و تیم تازه اوج گرفته بادران، توانست با زدن سه گل ستون های خونه به خونه را فرو بریزد.
 
ربیعی در طی چهار بازی گذشته ای که سکان هدایت بادران را بر عهده گرفته است با کسب دو پیروزی و دو تساوی و کسب 8 امتیاز، بادران را به جمع مدعیان آورده و اگر این روند هم چنان ادامه داشته باشد می توان از الان این تیم را یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر دانست، اگرچه هنوز قضاوت برای این موضوع زود بوده و بازی های سختی پیش روی این تیم و دیگر تیم های لیگ یک می باشد.
 
بادران بعد از این بازی به 31 امتیازی رسید و در مکان هفتم جدول جا خوش نمود و فاصله خود را با صدر کم تر کرد تا امیدوار به روند نتایج مثبت و دلگرم به حضور در صدر جدول باشد و این برای این تیم که هزینه های زیادی را متحمل شده تا آرزوهای مالک خود را برآورده سازد، می تواند بهترین خبری باشد که می شنود.
 
از آن سوی میدان خونه به خونه با سرمربیگری علیرضا مرزبان علی رغم این شکست بازهم هنوز بالاتر از بادران قراردارد. آنها با 32 امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده اند و هنوز هم می توان آنها را یکی از مدعیان سر سخت صعود به لیگ برتر دانست، ولی روند این تیم  و کسب نتیجه ضعیف در برابر رقبای مدعی به لیگ برتر، می تواند این تیم را از هدفی که دارد دور نماید.
 
به هر حال حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه شاید تحمل این را نداشته باشد که ببینید در نهایت مرزبان چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد و این می تواند زنگ خطری  برای سرمربی این تیم باشد که سخت در تلاش است تا بتواند پایه های خود را مستحکم نماید اما نتایج دور از انتظار این اتفاق را رقم نزده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار