تابناک مرکزی: سارق حرفه اي بعد از دستگيري در عمليات كارآگاهان پليس به پنج فقره سرقت كاميون و كفي در استان هاي "قم"، "همدان" و "مركزي" اعتراف كرد.
کد خبر: ۳۶۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 19 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيدنورالدين حسيني" رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره، گفت: مدتي پيش گزارش سرقت يك دستگاه كاميون كشنده "هوو" به مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام شد و با توجه با اينكه وقوع اين گونه سرقت ها در استان بي سابقه بود، بلافاصله تيمي تخصصي ار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي بررسي موضوع را آغاز كردند.

وي افزود: با شروع تحقيقات كارآگاهان پليس و جمع آوري مدارك لازم،نشانه هايي از سارق كه ساكن يكي از استان هاي غربي بود به دست آمد.

حسيني تصريح كرد:‌ بلافاصله با هماهنگي مرجع قضائي تيمي از ماموران انتظامي به محل سكونت متهم اعزام شدند و ضمن انجام مراقبت هاي نامحسوس، مشخص شد كه اين فرد مخفيگاه ديگري را براي پنهان شدن در نظر گرفته است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: سرانجام با ادامه مراقبت هاي نامحسوس كارآگاهان پليس، اين متهم در شهر اراک شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد:‌ در ابتدا فرد دستگير شده منكر نقش خود در سرقت ها شد ولي در مواجهه با اسناد و دلايل موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت يك دستگاه كاميون كشنده "هوو" از شهرستان "اراك" و چهار فقره سرقت كاميون و كفي از استان هاي "قم" و "همدان" اعتراف كرد.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي در پايان از ادامه تحقيقات تكميلي در اين پرونده خبر داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار