تابناک مرکزی: جانشين پليس راهور فرماندهي انتظامي استان از آموزش 230 نفر از رانندگان سرويس مدارس در کارگاه آموزشي و ترافيکي رانندگان سرويس مدارس شهرستان اراک خبرداد.
کد خبر: ۳۶۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 19 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " برديا دريکوند " با اشاره به ضرورت برنامه ريزي و همراهي جمعي در افزايش امنيت ترافيكي در جامعه گفت: يكي از مهم ترين اقداماتي كه پليس راهنمايي و رانندگي استان در بستر توسعه آموزش هاي فرهنگ ترافيك دنبال مي كند، برگزاري كارگاه هاي آموزشي براي اقشار مختلف مردمي است.

وي ادامه داد: با توجه به اولويت بندي هاي حوزه ماموريتي، ساماندهي و ارتقاء‌ آموزش ها براي رانندگان سرويس مدارس از موضوعاتي است كه در برنامه ريزي پليس راهور انجام پذيرفت.

وي افزود: در اين رويكرد 230 نفر از رانندگان سرويس مدارس در شهرستان اراك تحت آموزش قرار گرفتند.

سرهنگ دريكوند افزود: شايسته است که افزايش انضباط ترافيكي در سطح استان، كليه رانندگان، همواره ضمن همکاري با کارکنان پليس راهنمايي و رانندگي، از توقف‌هاي دوبله و يا توقف‌هايي که باعث ايجاد سد معبر در اطراف مدارس مي‌شود، خودداري کنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به کنترل دوره اي سرويس مدارس از سوي پليس راهور استان، بيان داشت: در کارگاه‌هاي آموزش گوناگون، پليس راهور استان با استفاده از کارشناسان زبده و با تجربه، پيرامون موضوعاتي چون: قوانين راهنمايي و رانندگي، انتخاب مسير مناسب، ايمن سازي اطراف مدارس، تعيين محل‌هاي توقف ايمني سرويس ها و ديگر موارد، آموزش هاي لازم را به رانندگان سرويس مدارس ارائه داده و عملکرد آنان را مورد ارزيابي دقيق قرار مي‌دهد.

وي خاطرنشان کرد: برابر تدابير انديشيده شده از سوي کارشناسان پليس راهور استان، مدارس خيابان‌هاي اصلي شناسايي و با تعامل با ساير نهادهاي مربوطه، در اطراف مدارس، خط کشي گذرگاه‌هاي عابر پياده، نصب کاهنده‌هاي سرعت و نيز علايم راهنمايي رانندگي و ايمن سازي جلوي درب مدارس، انجام پذيرفته است.

در پايان سرهنگ دريکوند والدين را به همکاري، همفکري و همدلي با مسئولان مدارس در انتخاب سرويس‌هاي مناسب نقل و انتقال دانش آموزان توصيه و بيان کرد: پليس راهنمايي و رانندگي، همواره بر اساس وظايف ذاتي خود، علاوه بر انتظام بخشي عبور و مرور وسايل نقليه مختلف، ساماندهي سرويس‌هاي مدارس را نيز با بهره گيري از تمامي ظرفيت‌هاي موجود، با قاطعيت پيگيري مي‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار