معاون سیاسی امنیتی استانداری:
تابناک مرکزی: معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: مسئولان کمیته ها و ستادهای دهه فجر باید با ابتکار عمل به دنبال اجرای برنامه های بدیع و خلاقانه با رویه نشاط و امیدبخشی در جامعه باشند.
کد خبر: ۳۶۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 19 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن بیگی در دومین جلسه ستاد دهه فجر استان که در محل استانداری مرکزی برگزار شد افزود: دهه فجر فرصتی برای مدیران و مسئولان استانی است تا نسل جوان جامعه را با معیارها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی بیشتر آشنا و این ارزش ها را در سطح جامعه بازگو کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی افزود: به ‌تصویر‌ کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی و تبیین دستاوردها و خدمات نظام در زمینه‌های مختلف به عنوان یکی از راهبردهای اصلی برنامه های دهه مبارک فجر، باید مطرح شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: در راستای برنامه ریزی شایسته گرامیداشت ایام اله دهه فجر سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 23 کمیته استانی، 12 ستاد شهرستانی، یکصد کمیته مردمی در مساجد و محله ها و 200 ستاد روستایی در سطح استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 5 هزار برنامه فرهنگی اجتماعی در سطح استان طی دهه فجر اجراشده است اظهار داشت: در سال جاری نیز آیین با شکوه آغاز دهه فجر در روز دازدهم بهمن همراه با گلباران محل زادگاه و بیت تاریخی امام راحل در شهر خمین و حجره طلبگی بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی در حوزه علمیه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

قربان پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: در ایام اله دهه فجر 300 برنامه در قالب کمیته قرآن و افزون بر 400 برنامه توسط کمیته هیئات وتشکلهای دینی اجرا خواهد شد و طرح نورباران با اهداء 22 هزار جلد کلام اله مجید صورت خواهد گرفت.

تهیه و پخش بیش از 14 هزار دقیقه برنامه مرتبط با دهه فجر و پخش زنده ویژه برنامه های 12 و 22 بهمن از صدا و سیمای استان توسط کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، اجرای 760 برنامه در حوزه زنان و خانواده توسط کمیته بانوان، برگزاری جشنواره فیلم فجر در اراک و 145 برنامه فرهنگی توسط کمیته فرهنگی هنری، اجرای یکهزار برنامه در قالب جشن انقلاب، اهدای جهیزیه و سبد غذایی به خانواده های نیازمند، طرح مفتاح الجنه توسط کمیته همیاری و تشکلهای مردمی، برگزاری 280 برنامه فرهنگی ورزشی در قالب مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، مسابقات بزرگ کارکنان دولت و همایشهای پیاده روی توسط کمیته ورزش و جوانان از جمله برنامه هایی است که توسط تعدادی از کمیته های ستاد دهه فجر استان تا کنون پیش بینی شده و در این جلسه عنوان شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار