قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
پیرو انتصاب دکتر فاضل به عنوان قائم مقام وزیر ورئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، دكتر نصرتي مدير درمان تامين اجتماعي استان گلستان در راس تيمی مديريتي مشتمل بر معاونت و روساي مراكز درماني تامین اجتماعی استان با وی ديداركرده و انتصاب ايشان رابه اين سمت تبريك گفتند.
کد خبر: ۳۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 19 January 2017
پیرو انتصاب دکتر فاضل به عنوان قائم مقام وزیر ورئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، دكتر نصرتي مدير درمان تامين اجتماعي استان گلستان در راس تيمی مديريتي مشتمل بر معاونت و روساي مراكز درماني تامین اجتماعی استان با وی ديداركرده و انتصاب ايشان رابه اين سمت تبريك گفتند.

 دراین دیدار دکتر نصرتی گفت: سازمان تامين اجتماعي يك نهاد عمومي غير دولتي است که در استان داراي دوبيمارستان و6 مركز درمان سرپایی ملكي بوده و با 1242 مركز دربخش درمان غيرمستقيم طرف قرارداد مي باشد.

وی داراييهاي سازمان اعم از منابع انساني ، تجهيزات ، بودجه ، ساختمان و... را حق الناس معرفی نمود و استقلال سازمان را در عمل به تعهدات مهم تلقی کرد . دکتر نصرتی مديريت بر داراییهای سازمان را کاری سخت و دقیق دانست و با عنایت به اینکه سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمد – هزینه است هزینه درست منابع را مورد تاکید قرار داد .

مدیر درمان تامین اجتماعی درادامه افزود : به همين دليل در ساختار تامين اجتماعي علاوه بر دوبخش بيمه اي ودرماني ما داراي معاونت اقتصادي وسرمايه گذاري مي باشيم كه هزینه های فعاليت دوبخش ديگر را به لحاظ اقتصادی تامین می نماید.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مقررشده است بدهي دولت به سازمان تامین اجتماعی در برنامه ششم توسعه درمدت 5سال به صفر برسد به هزینه های طرح ارتقاء نظام سلامت برای سازمان اشاره کرد و گفت : درسال گذشته ما بيش از 10ميليون بار مراجعه در مراكز ملكي وغير ملكي داشتيم كه 3ميليون بار مراجعه بيمه شدگان تامين اجتماعي بودند وبيش از 7ميليون مراجعه كننده ساير بيمه ها و یا مراجعین آزاد بودند.

وي افزود مديريت درمان تامين اجتماعي موفق به اخذ تقدير ويژه و دریافت تنديس ملي از مقام عالی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي در حوزه طرح تکریم وجشنواره شهید رجایی شد.

وي در ادامه گفت : درطرح تحول سلامت با اينكه كار كارشناسي دقيقي صورت نگرفته بود سازمان بيش از 30هزار ميليارد تومان علاوه بر بودجه پیش بینی شده پرداخت كرد.

وي در ادامه ضمن دعوت از دكتر فاضل رئييس دانشگاه علوم پزشكي استان جهت بازدید از طرحهای عمرانی درمان تامین اجتماعی استان از جمله : پروژه 8 هزار متري بيمارستان حكيم جرجاني گرگان كه در سال گذشته افتتاح شد و پروژه های درمانگاهي درشهرستانهای بندرگز ،كلاله و راميان که درحال پیگیری هستند ، افزود : در توسعه مراكز درماني ، قصد وهدف ما كمك به بيماران در دوبخش درمان سرپایی وبستري مي باشد وتلاش می نماییم این خدمات را به تمام شهرهای استان تسری دهیم.

در ادامه اين دیدار روساي مراكز درمانی سازمان دراستان مسبت به معرفي مراكزخود اقدام نمودند .

در ادامه دكتر فاضل قائم مقام وزیر و رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان گلستان گفت : قطعا دغدغه همه ما درمان مردم است و هدف ما ارائه خدمات درست درمانی به مردم استان است وهر كمكي از دانشگاه علوم پزشکی استان برآيد انجام خواهیم داد.

قائم مقام وزیر با تاکید بر کار تیمی جهت دستیابی به اهداف توسعه و ارتقاء شاخصهای درمانی استان ، تنها راه توسعه درمانی استان را همکاری و استفاده از تمام ظرفیت های بهداشتی و درمانی استان دانست و تاکید کرد که همه بخشهای دولتی، تامین اجتماعی ، خصوصی و خیریه را یکپارچه می بینیم و تنها هدف باید ارائه خدمات درمانی مطلوب باشد و دراین زمینه از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی بيمارستانها ومراکز درمانی تامین اجتماعی را دراستان فرصتی مغتنم دانست و تاکید کرد که شرایط عالی که در پی سرمایه گذاری سازمان دراستان به وجود آمده علاوه بر اینکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی باید برای سازمان مقرون به صرفه باشد ، برای ما که سرریز بیمار داریم فرصتی است تا رضایتمندی بیشتری را دراستان رقم بزنیم.

دکتر فاضل از آمادگی دانشگاه برای آموزشی نمودن بیمارستانهای سازمان دراستان یاد کرد و افزود : چون هدف همه ما یکی است و کار ، کاری خدایی است تفاوتی درنامها احساس نمی کنیم بلکه همه باید بسیج شویم تا شرایط فعلی را ارتقاء بخشیم کما اینکه شبانه روزي شدن درمانگاه شهید مطهری علي آباد کتول مصداق بارزی است که می توان از آن به عنوان کمک درخور توجهی به دانشگاه در آن شهرستان یاد کرد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار