هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور در صورتی ادامه پیدا می‌کند که تیم امید کاسپین قزوین در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم خیبر لرستان می‌رود.
کد خبر: ۳۶۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 19 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور به استناد ماده هفت آیین‌نامه هیأت‌های ورزشی و بنا به پیشنهاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین و به موجب ابلاغ صورت گرفته حسن جوادی را به عنوان سرپرست هیأت دو و میدانی این استان منصوب کرد.

* تیم فوتبال امید کاسپین قزوین میزبان تیم خیبر لرستان

هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور در صورتی ادامه پیدا می‌کند که تیم امید کاسپین قزوین در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم خیبر لرستان می‌رود.

گفتنی است تیم کاسپین در حال حاضر در رتبه دوم گروه قرار دارد.

* حضور حمیدرضا طاهرخانی در لیست دعوت‌شدگان به رقابت‌های تیم ملی تنیس روی میز

رقابت‌های نخست انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشور در حالی از 29 دی ماه آغاز شد که نام حمیدرضا طاهرخانی ورزشکار شایسته قزوینی در بین 16 بازیکن دعوت شده به این رقابت‌ها به چشم می‌خورد و این اردو به مدت دو روز ادامه دارد.

* حضور تیم والیبال سپهرالکتریک قزوین در مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور

تیم والیبال سپهر الکتریک با نتیجه سه بر صفر تیم عقاب تهران را در آخرین بازی دور گروهی شکست داد و با کسب مقام دوم گروه خود راهی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور شد.

* آغاز هفته سوم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر قزوین

هفته سوم لیگ برتر فوتسال استان قزوین در روز جمعه یکم بهمن ماه در حالی آغاز می‌شود که تیم رهروان محمدیه با تیم پردیس اسفرورین، تیم استقلال بیدستان و تیم المپیک حمزه، ستارگان اسفرورین با شهرداری شال و ایثار آبیک و زیتون طلایی‌ طارم مقابل هم قرار می‌گیرند.

* برگزاری همزمان دیدارهای هفته پایانی فوتبال لیگ برتر قزوین

در روز جمعه، نخستین روز بهمن ماه و در هفته پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر استان قزوین تیم‌های ستاره شهر با کاسپین نوین، هما و آستو آبیک و دو تیم همشهری پدیده و آراد با هم بازی می‌کنند.

* غلامرضا طاهرخانی عضو هیأت ژوری در مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی کشور است

مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و در بخش آزاد و فرنگی در روزهای ششم تا هشتم بهمن ماه در شهر بروجرد استان لرستان برگزار می‌شود که غلامرضا طاهرخانی به عنوان عضو هیأت ژوری در این رقابت‌ها حضور دارد.

* برگزاری هفته نخست لیگ دسته یک والیبال جوانان قزوین

لیگ دسته یک والیبال استان قزوین آغاز شد و تیم پویش بویین‌زهرا سه بر یک تیم شهید بهرامی را شکست داد و تیم سپهر با همین نتیجه بازی را به تیم آکادمی موذن واگذار کرد و تیم میثاق شریفیه هم با نتیجه سه بر یک مقابل جوانان این شهر به برتری رسید و در آخرین دیدار هفته نخست تیم آبیک سه بر یک تیم تاکستان را برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار