از بازداشت شدگان تجمع شیراز اطلاعی ندارم/ 90 سال طول می کشد تا جاده های فارس استاندارد شوند/ اعدام در ورزشگاه ولو متروکه کار غلطی بود/سلمان فارسی جهرم را سیراب می کند
کد خبر: ۳۶۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 19 January 2017
از بازداشت شدگان تجمع شیراز اطلاعی ندارم
علی اکبری؛نماینده مردم شیراز در مجلس در مورد تجمع روز گذشته برخی از شهروندان شیرازی در اعتراض به وجود پارازیت و اینکه گفته می‌شود برخی افراد نیز در این تجمع بازداشت شده‌اند، گفت: من از بازداشت شدگان خبر ندارم اما طبق نظر کارشناسان باید بگویم که خطری وجود ندارد و اختلالات بوجود آمده در گیرنده‌ها رادیویی به دلیل تغییرات و تعمیر زیر ساخت‌های آنان است و نه پارازیت.
 
90 سال طول می کشد تا جاده های فارس استاندارد شوند
فرج الله رجبی نماینده شیراز در پاسخ به سوای لدر خصوص وضعیت جاده ای استان فارس و تصادفات چهارسال اخیر در این استان و اینکه آیا نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی برنامه ای در راستای مطالبه گری از وزیر راه و استیضاح وی دارند یا خیر، گفت: این مسئله چه ربطی به استیضاح وزیر راه دارد. مشکلات موجود تنها متوجه جاده ها نیست؛ تا سه عنصر دیگر مدیریت ترافیک، کیفیت ساخت ماشین و آموزش رانندگان را در نظر نگیریم حادثه خیز بودن فارس حل نمی شود.به گفته رجبی فرآیند بهبود کامل وضعیت استان فارس از این وضعیت اسف بار جاده ای شاید نزدیک به 90 سال به طول بینجامد.
 
اعدام در ورزشگاه ولو متروکه کار غلطی بود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برگزاری مراسم اعدام حتی در یک ورزشگاه متروکه نیز قابل‌دفاع نیست، گفت: مسئولان ورزشی، مسئولان فیفا را جهت بازدید از این وزشگاه متروکه به شهر نیریز آورده بودند تا به باور متروکه بودن این مکان برسند.
اصغر مسعودی؛ نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری مراسم اعدام در زمین ورزشی به غیر از پیامدهای منفی برای ایران در جوامع جهانی، بر روح و روان مردم منطقه و نوجوانان و جوانانی که قرار است اوقات فراغت، لحظات شاد و خاطره‌انگیز خود را در روزها و سال‌های جوانی آنجا بگذرانند تاثیر منفی و گاه غیرقابل جبرانی می‌گذارد لذا مسئولان باید با نظرخواهی از کارشناسان و انجام کار آسیب‌شناسی چنین اقدامات حساسی را  پیگیری کنند.
 
سلمان فارسی جهرم را سیراب می کند
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آب‎رسانی از سد سلمان به جهرم نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد که سه پیمانکار در چهار حوزه تصفیه‎خانه، خط انتقال برق،خط انتقال لوله آب و حوزه آب گیر مستقر و در حال فعالیت هستند.
محمدرضا رضایی افزود: تیم مهندسی پس از یک سال بررسی،مقرر شد با حفر تونل 2 هزار و 200 متری در دل کوه، آب را از پشت سد برداشت و به جهرم منتقل کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
چه غم دارید برادر اگر ۹۰ ساله راه ایمن می شود سرتان سلامت مهم نیست به جایش ۲ ساله کوچه های ...................................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار