تابناک مرکزی: حجت الاسلام والمسلمین قاسم عبدالهی افزود: شهروندان از دستگاه قضایی انتظار دارند تا با نظارت و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی، حق مظلوم از ظالم را بستاند.
کد خبر: ۳۶۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 18 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین قاسم عبدالهی با بیان اینکه وظیفه دستگاه قضا، گره گشایی از کار مردم است افزود: پیشگیری از جرم، درگیری و تنش در جامعه نیازمند مدیریت کارآمد و حضور میدانی دستگاه قضا است که این مهم با قدرت هر چه بیشتر انجام می شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نظام و تشکیلات قضایی را نیازمند هم افزایی تمامی نهادها و تشکیلات دانست و گفت: دستگاه های انتظامی و امنیتی همکاری ارزشمندی با دستگاه قضا دارند و رضایتمندی عمومی مردم در گرو همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی است.

وی اقتدار دستگاه قضا را پافشاری بر رعایت حق و عدالت اجتماعی دانست و گفت: دفاع از مظلومان در حریم امن قانون وظیفه ذاتی این دستگاه است و برای تحقق این هدف مقدس از هیچ کوششی کوتاهی نمی شود.

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: قانونمداری و قانون گرایی از دیگر مولفه های ارزشمند دستگاه قضا محسوب می شود که با مشارکت شهروندان این مهم تحقق می یابد.

وی در خصوص حادثه تیراندازی روزهای اخیر در اراک که منجر به کشته شدن شش نفر از شهروندان شد گفت: همکاری دستگاه های انتظامی و امنیتی سبب شد تا در کوتاهترین زمان ممکن، مجرم دستگیر شود.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: با توجه به سیر قانونی پرونده تیراندازی مرگبار در اراک و مطالبه شهروندان در خصوص برخورد قاطع و قانونی، دستگاه قضا با سرعت عمل بیشتری رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار