فرمانده انتظامي استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی با تبيين نقش تقويت ارزش هاي ديني در صيانت از کارکنان، آموزش ،مسئول سازي و خود مراقبتي را سه رکن محوري ارتقاء توان و آمادگي كاركنان عنوان كرد.
کد خبر: ۳۶۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 18 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي"در جلسه قرارگاه جهادي صيانت و سلامت اداري پليس استان مركزي بر ضرورت حفاظت و حراست از نيروي انساني به عنوان سرمايه ارزشمند هر سازمان تاكيد كرد و افزود: اين موضوع در سازمان بزرگ نيروي انتظامي كه كاركنان آن ارتباط مستقيم و مستمر با مردم دارند در صدر برنامه ها قرار داشته و بايستي توسط فرماندهان با جديت پيگيري شود.

فرمانده انتظامي استان مرکزي با تاکيد بر اهميت دادن وافر به مولفه هاي آموزش و نظارت هدفمند، به عنوان مبنا و اساس صيانت از کارکنان،يادآور شد:ترديدي نيست که آموزش هاي کاربردي و نظارتهاي راهبردي و هدفمند، پيشگيري از جرايم را در پي خواهد داشت و به همين دليل پليس بايد همواره در اين راستا از تمامي ظرفيت هاي موجود خود، استفاده کافي را ببرد.

وي آموزش ،مسئول سازي و خود مراقبتي را سه رکن محوري ارتقاء توان و آمادگي كاركنان دانست و ادامه داد: بي ترديد آموزش هدفمند كاركنان و تقويت ارزشهاي ديني از محوري ترين راهبردها در نيروي انتظامي است که نقش مديران و فرماندهان در تحقق و نهادينه شدن آن بسيار مهم و ضروري است.

اين مقام ارشدانتظامي در استان مركزي با تأکيد بر لزوم ترويج ارزش هاي انقلابي ، اسلامي و ديني در ناجا خاطر نشان کرد: بي ترديد با گسترش فضاي انقلابي و ديني و صيانت از ارزش هاي اسلامي نيروي انتظامي خواهد توانست همچون گذشته در پيشبرد اهداف خود به گونه اي موفق عمل کرده و آرامش و امنيت را براي تمامي مردم به ارمغان آورد.

سردار" عزيزي "با بيان اينكه پليس موظف است با اخلاق مداري در چارچوب قانون به وظايف خود عمل كند اظهارداشت: براي تحقق عيني تکريم ارباب رجوع مواردي همچون تقوا، خلوص نيت، صبر و بردباري، برخورد متواضعانه، رعايت عدالت و انصاف و انضباط بايد تقويت شود.

وي با بيان اينكه فرماندهان بايد با شناسايي بسترهاي آسيب پذيري و تهديدات كاركنان، آنان را نسبت لغزش ها و خطاها آگاه ساخته و آموزش هاي مستمر و كيفي را مدنظر قرار دهند؛‌ افزود: بايد فرهنگ خود صيانتي و خود كنترلي را در بين كاركنان نهادينه ساخته و باورهاي ديني و ارزش هاي اخلاقي را تعميق دهيم.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه اهتمام در راستاي قرارگاه صيانت و سلامت اداري امري ضروري است، گفت: اجراي مولفه هاي صيانتي کارکنان انتظامي بايد در بعد رفتاري و عملكردي آنان به بهترين شكل عينيت پيدا کند.

اين مقام مسئول بر تمرکز و اهتمام جدي بر اجرايي شدن مولفه هاي قرارگاه جهادي صيانت و سلامت اداري استان تاکيد و بيان کرد: تمامي مشكلات در تحقق رويكردهاي اجرايي اين قرارگاه جهادي، بايد با كارشناسي هاي هدفمند، احصاء شده و سپس در بستر برنامه ريزي دقيق و نظارت هاي مستمر و هدفمند، نسبت به برطرف کردن آنها اقدام شود.

فرمانده انتظامي استان مركزي در ادامه اظهار داشت: نام پليس در هر جامعه، همان قدر كه براي تبهكاران و قانون شكنان وحشت آفرين و دلهره‌آور است، براي مردم آرامش‌زا و ارمغان‌آور است؛ چرا كه نيروي انتظامي با تلاش در راستاي ايجاد نظم، برقراري قانون و امنيت، برخورد با متخلفان و مجرمان از يك سو و دادن ضمانت معنوي به جامعه از سوي ديگر، زمينه ساز اطمينان و اعتماد مردم به اين نيروي خدمتگزار شده است.

اين مقام ارشد انتظامي احياي امر به معروف و نهي از منكر و بصيرت افزايي را عامل اقتدار معنوي نيروي پليس برشمرد و بااشاره به اجراي مدون برنامه هاي صيانتي و ارتقاء‌ دانش بصيرتي كاركنان در استان يادآور شد: نيروي انتظامي يكي از سازمان هاي مهم و تأثيرگذار در جامعه است كه همواره در معرض تغييرات محيطي است و بصيرت افزايي نيروي انساني رويكردي است كه بايد همواره مورد توجه قرار گيرد.

وي با اشاره به اينكه شناسايي كاركنان در معرض آسيب و تهديد همواره بايد مدنظر فرماندهان و مديران بوده و بسترهاي بروز آن از بين برود؛ بيان داشت: بايد از نيروي انساني كه به عنوان سرمايه ارزشمند هر سازمان مطرح است به نحو شايسته حفاظت كرده و مشكلات آنان شناسايي و در مسير رفع آن اقدام شود.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان تعميق باورهاي ديني و حركت در مسير ارزش هاي اسلامي را ركن اصلي صيانت از كاركنان دانست و تصريح كرد: صيانت از كاركنان مستلزم حركت جهادي، نظارت مستمر، ‌آموزش هاي كيفي و هدفمند و احساس مسئوليت ويژه است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار