فرمانده سپاه اراک در گفت‌و‌گو با تسنیم:
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: کمک‌های مردم استان مرکزی به جبهه مقاومت به سوریه ارسال می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 18 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برنامه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رزمندگان مدافع حرم اظهار داشت: یکی از وظایف ما در زمینه کمک‌رسانی به جبهه مقاومت رساندن کمک‌های مردمی به رزمندگان است و در این زمینه ستادهای پشتیبانی در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر کشور تشکیل یافته است.

وی افزود: وسایلی اعم از مواد غذایی، پوشاک، وسایل گرم‌کننده و وسایل پخت غذاهای گرم در این ستادها جمع‌آوری و به مناطق درگیر عملیات ارسال می‌شود و پایگاه‌های مقاومت بسیج مسئولیت جمع‌آوری این کمک‌ها را به عهده گرفته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: تمامی این کمک‌ها مردمی بوده و توسط پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده‌اند و از سمت هیچ ارگانی کمکی به این مجامع نشده است.

رضایی ادامه داد: در نظر داریم با فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن گروه‌های بسیجی را مامور به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی کنیم تا در چنین روزی امری خداپسندانه و بزرگ را به انجام برسانیم، هدف از جمع‌آوری اینگونه وسایل کمک‌رسانی به رزمندگان مستقر در مناطق درگیری و مردم مظلوم سوریه است.

وی عنوان کرد: مردم شهر اراک از این طرح استقبال خوبی به عمل آوردند و تاکنون مقادیر بسیاری از این وسایل جمع‌آوری شده است، همچنین پایگاه‌های بسیج در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا تاریخ 22 بهمن ماه فعالیت دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار