عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک؛
تابناک مرکزی: رجائیان با اشاره به اینکه نباید با دست خودمان، ثمره تلاش هایی که بدون شک ارزنده و باشکوه بوده است را خراب و اعضای شورای شهر و شهردار را نسبت به حمایت از باشگاه دلسرد و دل چرکین کنیم گفت: شهرداری و شورای شهر اراک برای ایجاد محیطی با نشاط و شاد در ورزش سرمایه گذاری نموده اند پس کمک کنیم تا این شادی در سطح شهر پایدار بماند.
کد خبر: ۳۶۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 18 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رجائیان عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و حمایت مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری از ورزش بخش عمده ای از مشکلات ورزش در حوزه قهرمانی و باشگاهی را مرتفع نموده است گفت: باید با حمایت های خود مجموعه شهرداری و شورای شهر را به ادامه همراهی با قهرمانان تشویق کنیم. 

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با مشکلات عدیده ای روبرو است ابراز کرد: به اعتقاد من میزان بودجه سال جاری باشگاه با حجم عملیاتی و تعداد تیم ها و افراد تحت حمایت همخوانی ندارد.

رجائیان با تاکید بر اینکه هیات مدیره جدید و مدیرعامل باشگاه تلاش نمودند تا به نحوی اعتبارات تزریقی شهرداری را در راه توسعه فعالیت های قهرمانی هزینه و تقسیم کنند خاطر نشان ساخت: فعالیت بیش از 55 تیم در رشته های مختلف از جمله بسکتبال، والیبال، فوتبال، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، هاکی، سپک تاکرا، کاراته آن هم در سطوح لیگ برتر و دسته اول فشار زیادی را به مجموعه باشگاه وارد نموده و عملا اعتبارات دریافتی صرف هزینه های جاری اعزام تیم ها و هتل و سایر  موضوعات مرتبط با یک مسابقه ورزشی در سطح حرفه ای خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در واقع این تعداد تیم حرفه ای با بودجه نزدیک به چهار و نیم میلیارد تومانی شهرداری سنخیت ندارد افزود: بازیکنان لیگ برتر بسکتبال و والیبال، بازیکنان خارجی و هزینه های اقامت و مسابقات استانداردهایی دارد که با این اعتبار همخوانی ندارد. جالب تر این که بخشی از این بودجه باید صرف بدهی های فصول قبل شهرداری در رشته های مختلف شود که عملا فرصتی برای پرداخت دیون سال جاری باقی نمی گذارد.                                                                                                                       

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با اذعان به اینکه شهرداری نزدیک به بودجه تصویبی سال جاری باشگاه، اعتبار پرداخت نموده است ابراز کرد: با توجه به مشکلات نقدینگی بر اساس قوانین جاری امکان واگذاری ملک نیز به باشگاه شهرداری اراک داده شده است.

 رجائیان ادامه داد: اعضای هیات مدیره باشگاه در طول دو ماه اخیر فروش یکی از املاک را برای حل مشکلات بازیکنان فوتبال، بسکتبال و والیبال در دستور کار قرار داده و بیش از ده ها جلسه با خریداران برگزار نمود که متاسفانه نهایی نشد و نتوانستیم مشکل را حل کنیم.

وی تاکید کرد: وعده های داده شده دروغ نبوده بلکه هماهنگی های انجام شده با خریداران به نقطه نهایی رسیده بود که آنها هم به دلایل مختلف کار را به امروز و فردا  محول می نمودند که همین امر موجب شد تا پل بی اعتمادی بین باشگاه و تیم ها و بازیکنان ایجاد شود.

رجائیان ضمن عذرخواهی از تمامی بازیکنان مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک که مطالبات خود را دریافت نکرده اند تاکید کرد: رفتار خارج از عرف آنها و تحریک هواداران را نمی پسندم و درخواست دارم  ورزشکاران تیم های مختلف شهرداری سعه صدر به خرج دهند و موجبات نشاط و شادابی هواداران باغیرت و متعصب اراکی را فراهم آورند.

وی با طرح این سوال که آیا قانونی هست که شهرداری و شورای شهر باشگاه داری کنند؟ تصریح کرد: نه تنها چنین قانونی وجود ندارد بلکه قوانینی هم هست که شهرداری ها را از تاسیس باشگاه و هزینه در ورزش حرفه ای منع می کند.

رجائیان ادامه داد: حال که شهرداری و شورای شهر اراک با وجود همه این قوانین دست و پاگیر به عشق ورزشکاران، مربیان و هواداران پرشور در ورزش حرفه ای سرمایه گذاری کرده اند ما نباید با رفتار خودمان این حرکت ارزشمند و بزرگ را زیر سوال ببریم.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزش شهرداری اراک با بیان اینکه هیات مدیره باشگاه با اسپانسرهای بزرگ کشور هم مذاکره نموده است خاطر نشان کرد: به دلیل برخی مشکلات از جمله از عدم پخش تلویزیونی بازی ها سبب شد کارشناسان مربوطه تبلیغات را در باشگاه شهرداری به صرفه نبینند که اسناد پیگیری ها و رفت و آمدها نیز موجود است اما متاسفانه تلاش ها بی ثمر ماند.

رجائیان در پایان با اشاره به اینکه نباید با دست خودمان، ثمره تلاش هایی که بدون شک ارزنده و باشکوه بوده است را خراب و اعضای شورای شهر و شهردار را نسبت به حمایت از باشگاه دلسرد و دل چرکین کنیم گفت: مشکلات وجود دارد اما هیات مدیره و مدیرعامل ظرف روزهای آینده مشکلات مالی را مرتفع خواهند نمود. شهرداری و شورای شهر اراک برای ایجاد محیطی با نشاط و شاد در ورزش سرمایه گذاری نموده اند پس کمک کنیم تا این شادی در سطح شهر پایدار بماند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار