رئیس اداره تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی خبر داد
رئیس اداره تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از اختصاص دومین دستگاه آنژیوگرافی در چند روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت درکشور، استان قزوین هم در اجرای این طرح سهمی را به خود اختصاص می‌دهد که دستاوردهای طرح یاد شده را می‌توان در بخش‌های سلامت مشاهده کرد.

استان قزوین همچون سایراستان‌های کشورهمگام با طرح تحول نظام سلامت بوده و توانسته موفقیت‌هایی را با اعتبارات مختلف به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی استان قزوین در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مراکز آموزشی و درمانی مختلفی در این استان وجود دارد که سیاست‌های ویژه‌ای برای آنها از جمله توسعه و تجهیز پیش‌بینی می‌شود.

رضا ربیعی عنوان کرد: طی چند روز گذشته، یک دستگاه آنژیوگرافی به ارزش 30 میلیارد ریال خریداری و تحویل مرکز آموزشی درمانی بوعلی‌سینا استان قزوین شد.

وی با بیان اینکه دومین دستگاه آنژیوگرافی به مرکز آموزشی درمانی یاد شده اختصاص داده شده  گفت: این فعالیت با توجه به روند رو به افزایش مراجعه بیماران قلبی به مرکز آموزشی درمانی بوعلی‌سینا به عنوان تنها مرکز دولتی مرجع ویژه قلب و عروق استان قزوین انجام شده است چرا که وجود تنها یک دستگاه آنژیوگرافی در بخش دولتی این استان، پاسخگوی نیاز حجم بیماران نبود.

رئیس اداره تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: با آغاز به‌کار این دستگاه، زمان انتظار بیماران نیازمند به انجام خدمت درمانی با تعرفه دولتی کاهش می یابد.

ربیعی تصریح کرد: به منظور افزایش توان ارائه خدمات تشخیص درمانی به‌هنگام در بخش دولتی، سازوکارهای خرید دومین دستگاه آنژیوگرافی از سوی اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان قزوین ایجاد و در چند روز گذشته این دستگاه تحویل مرکز آموزشی درمانی بوعلی‌سینا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار