استاندار بوشهر گفت: وزیر راه و شهرسازی پنج‌شنبه این هفته به استان بوشهر سفر می‌کند که در این سفر وضعیت راه‌های مواصلاتی و طرح‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۶۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 17 January 2017
مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان سازمان خبرگزاری ایرنا، با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند، اظهار داشت: رسالت رسانه‌ها در جامعه در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با قدردانی از خدمات رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در راستای اطلاع رسانی بیان کرد: رسانه‌ها در راستای رسالت مهم خود نقش مهمی دارند که در استان بوشهر این وظیفه به نحو مطلوب مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ارتباط با مردم مهم‌ترین برنامه مسئولان دستگاه‌های اجرایی است تصریح کرد: برای تحقق مطالبات مردم در عرصه‌های مختلف، نشست‌های هم‌اندیشی تخصصی شهرستان‌ها، بخش‌ها، دستگاه‌های اجرایی و روستاها در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و برگزار شده است.

سالاری با بیان اینکه نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف مردم در استان بوشهر ادامه دارد، افزود: در این نشست‌ها ضمن حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به مطالبات مردم از فعالان اجتماعی، نخبگان و قشرهای مختلف مردم در صنوف گوناگون دعوت می‌شود و مشکلات مناطق  در عرصه‌های گوناگون بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه نقطه نظرات مردم در نشست‌های هم‌اندیشی در برنامه‌ریزی استان بوشهر مورد استفاده قرار می‌گیرد گفت: این نشست‌ها با رویکرد حل مشکلات مناطق مختلف استان بوشهر برگزار که موارد ارائه شده در این نشست‌ها در قالب کتابچه‌ای تدوین و در برنامه‌ریزی توسعه استان بوشهر استفاده می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای بیش از 600 روستا و آبادی است، افزود: برای بررسی مشکلات روستاهای استان بوشهر نشست‌های هم‌اندیشی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

سالاری با بیان اینکه مشکلات ارائه شده در نشست‌های هم‌اندیشی در سفرهای اعضای هیئت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد خاطر نشان کرد: بطور متوسط هر هفته یکی از وزیران و مسئولان سازمان‌های مختلف به استان بوشهر سفر می‌کنند و با بررسی مشکلات، راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه سفرهای وزراء و مسئولان سازمان‌ها به استان بوشهر در حل مشکلات بسیار اثر‌بخش است، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی پنج‌شنبه این هفته به استان بوشهر سفر می‌کند که در این سفر وضعیت راه‌های مواصلاتی و طرح‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار