تابناک مرکزی: چهار ميليارد ريال كالاي قاچاق در عمليات هاي اخير پليس در شهرستان ساوه كشف شد.
کد خبر: ۳۶۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 16 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "پرويز اسدي" فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در برنامه ريزي پليس شهرستان در برخورد با قاچاق كالا طي 48 ساعت گذشته  ماموران انتظامي موفق به شناسايي و توقيف چهار دستگاه خودروي حامل كالاي قاچاق در سطح شهرستان شدند.

سرهنگ اسدي اظهار داشت: در بررسي هاي به عمل آمده از خودرو هاي توقيفي انواع کالاي قاچاق شامل پتو ، لوازم سراميکي ، لوازم چوبي ، لوازم آرايشي و کالاي ممنوعه که به صورت قاچاق در حال انتقال به ديگر نقاط کشور بود کشف شد.

اين مقام انتظامي ارزش تقريبي محموله هاي قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان چهار ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: در اين ارتباط نه متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده و تکميل تحقيقات تحويل مراجع قانوني شدند.

سرهنگ پرويز اسدي خاطرنشان كرد: مبارزه با قاچاق کالا يکي از مهمترين برنامه‌هاي پليس است و نيروي انتظامي از تمام ظرفيت‌هاي موجود براي ناامن کردن محيط براي قاچاقچيان کالا استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان افزود: نيروهاي انتظامي با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کنند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرايم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار