سرپرست فرمانداری گیلانغرب:
سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف گفت: از جمله این موفقیت ها، برجام و بحث پرونده هسته ای ایران است که با درایت دولت دکتر روحانی، دستاوردهای بسیار بزرگ و ارزشمندی برای کشورمان به همراه داشت.
کد خبر: ۳۶۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد همتی روز دوشنبه افزود: با تلاش و پشتکار تیم دیپلماسی کشورمان، قدرت های بزرگ و گروه 1+5 پای میز مذاکره نشستند و به صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای نظام اسلامی اعتراف کردند و به نوعی برجام و پذیرش برنامه های هسته ای کشورمان از سوی قدرت های جهانی، از موفقیت های بزرگ دولت تدبیر و امید است.
وی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید طی سال 92 تاکنون در مقایسه با دولت دهم، اظهار داشت: قانون مداری، اتخاذ سیاست های درست مالی و پولی، برنامه ریزی و احیای سازمان برنامه و بودجه، مهار نرخ تورم، احیای 17 هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال، توسعه صادرات غیرنفتی و افزایش تراز صادرات نسبت به واردات برای نخستین بار از اقدام های جدی و قابل تحسین دولت یازدهم است. 
سرپرست فرمانداری گیلانغرب، اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت و افزایش نرخ رشد اقتصادی شش و چهار درصدی طی 9 ماه گذشته نسبت به اوایل روی کار آمدن دولت و برخورد جدی و قاطع با موضوع حقوق های نامتعارف را از دیگر موفقیت های دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی عنوان کرد.
همتی اظهار داشت: موفقیت در حل مناقشه پرونده هسته ای که منجر به لغو قطعنامه های ظالمانه، شکست پروژه ایران هراسی، افزایش اعتمادسازی و عادی سازی روابط بین المللی، آزادسازی بیش از 118 میلیارد از سرمایه های بلوکه شده ایران، از موفقیت های دولت یازدهم به ریاست دکتر روحانی در عرصه سیاست بین الملل است. 
وی همچنین هنر دیپلماسی نفت در اوپک با افزایش 100 درصدی فروش نفت، نقش سازنده در روابط بین الملل و حل بحران های منطقه ای، ایجاد مراکز فناوری پیشرفته در حوزه فیزیک و دانش هسته ای و ده ها دستاورد ارزشمند دیگر را از افتخارات دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی عنوان کرد که بر عزتمندی و اقتدار کشورمان در عرصه بین الملل افزوده است. 
همتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقدام های مثبت دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی، باعث ارتقای جایگاه ایران اسلامی در دنیا شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار