سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان خنداب؛
تابناک مرکزی: پزشک قلابي كه در تلگرام اقدام به تبليغ و پخش داروهاي غير مجاز مي کرد در عمليات پليس شهرستان خنداب دستگير شد.
کد خبر: ۳۶۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 15 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" محمود عيسي آبادي " سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان خندابي مبني بر فعاليت فردي تحت عنوان پزشک و طبابت و تجويز داروهاي گياهي به صورت غير مجاز در شبکه اجتماعي موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس امنيت عمومي شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد اين فرد در شبكه تلگرام فعاليت مي كند و با راه اندازي يك كانال اقدام به تبليغ و توزيع داروهاي گياهي مي كند.

اين مقام انتظامي با اشاره به شناسايي و دستگيري متهم در عمليات پليس خنداب خاطر نشان کرد: در بازرسي از منزل فرد مورد نظرتعداد 412 قوطي از انواع داروهاي گياهي فاقد مجوز تاريخ توليد کشف شد.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان خنداب با اشاره به اينکه برحسب نظريه ماموران شبکه بهداشت و درمان کليه داروهاي مکشوفه فاقد استانداردها و مجوزهاي لازم براي مصرف مي باشد اضافه کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.

سرهنگ " محمود عيسي آبادي " در پايان از شهروندان خواست تا توصيه ها و هشدارهاي پليسي را در استفاده از شبکه هاي اجتماعي و فضاي مجازي به دليل ناشناخته بودن طرف مقابل، جدي گرفته و هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعاليت هاي غير قانوني را از طريق تلفن 110 به صورت شبانه روزي به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار