تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان با اشاره به كشف شش تن و 700 كيلوگرم انواع مواد مخدر از ابتداي سال در استان گفت‌:‌ در عمليات دو روز گذشته نيز چهار قاچاقچي دستگير و 107 كيلوگرم ماده مخدر از آنان كشف شد.
کد خبر: ۳۶۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 15 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی سردار "کيومرث عزيزي " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس استان در برخورد با معضل مواد مخدر، در دو روز گذشته در سه عمليات مختلف چهار قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند.

وي افزود: در اين عمليات ها مقدار 107 كيلوگرم مواد مخدر شامل 106 كيلوگرم ترياك و يك كيلوگرم ماده مخدر شيشه كشف و از قاچاقچيان نيز چهار دستگاه خودرو توقيف شد.

سردار عزيزي در ادامه به كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال در استان نيز اشاره داشت و گفت: با برنامه ريزي عملياتي پليس استان، از ابتداي سال تاكنون مقدار شش تن و 700 كيلوگرم مواد مخدر استان كشف شده است.

اين مقام ارشد انتظامي در استان با تاكيد بر تشديد طرح هاي قاطعانه پليس در برخورد با قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر تصريح كرد: اين ميزان كشفيات نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود 65 درصد افزايش داشته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار