شاگردان هادی گل محمدی پس از کسب موفقیت در فصل گذشته لیگ دسته سه و صعود زودهنگام به لیگ دو قبل از پایان بازی ها به یک نتیجه درخشان در تاریخ فوتبال این استان رسیدند و حالا می خواهند پس از دوره طلایی صعود الوند همدان از لیگ دو به یک، دومین تیم همدانی باشند که با اقتدار روانه لیگ یک می شود.
کد خبر: ۳۶۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 15 January 2017
کارشناسان فوتبال در حالی شهرداری همدان را پدیده صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال کشور معرفی می کنند که این تیم با اتکا به استعدادهای بومی توانسته است در این عرصه از بازی ها شگفتی ساز باشد.

به گزارش ایرنا؛ شهرداری همدان هم اکنون با اختلاف زیاد نسبت به سایر حریفان گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانسته است صدر جدول را بدون دردسر در اختیار بگیرد و رکورد خوبی بابت کسب پیروزی و گلزنی ثبت کند.

شهرداری همدان امسال با حداقل هزینه نسبت به سایر تیم های شرکت کننده، برای نخستین بار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور یافت و توانست با برنامه ریزی مناسب و منظم به نتایج درخشان برسد.

این تیم با بهره مندی از کادر فنی بومی و 80 درصد بازیکنان بومی استان همدان به موفقیتی دست یافت که به اعتقاد کارشناسان فوتبال بدون تردید بهترین تیم سال های اخیر همدان به شمار می رود.

شاگردان هادی گل محمدی پس از کسب موفقیت در فصل گذشته لیگ دسته سه و صعود زودهنگام به لیگ دو قبل از پایان بازی ها به یک نتیجه درخشان در تاریخ فوتبال این استان رسیدند و حالا می خواهند پس از دوره طلایی صعود الوند همدان از لیگ دو به یک، دومین تیم همدانی باشند که با اقتدار روانه لیگ یک می شود.

البته رقابت های امسال با دوره ای که الوند به لیگ یک صعود کرد، تفاوت زیادی دارد و در گروه سه این رقابت ها نیز چند تیم که سابقه بازی در لیگ برتر و دسته اول کشور را دارند، حضور یافته اند.

* غرور کاذب حریف اصلی شهرداری

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با تمجید از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیمش گفت: نباید اسیر غرور کاذب شویم چرا که هنوز بازی ها پایان نیافته و دیدارهای حساسی پیش رو داریم.

امیرحسین اسکندریان اظهار کرد: با وجود اینکه از نیم فصل تاکنون صدر جدول را توانسته ایم حفظ کنیم اما هرگز در باد این صدرنشینی نمی خوابیم و هدف ما صعود است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اطمینان از صعود حاصل نشده و باید در دیدارهای باقی مانده بتوانیم با کسب نتایج مطلوب کار را یکسره کنیم.

اسکندریان اضافه کرد: البته مقدمات صعود فراهم شده است و با اینکه فاصله با تیم های پایین تر جدول بیشتر شده اما بازهم نمی توانیم با اطمینان بگوییم صعود کرده ایم.

وی افزود: با این حال بازیکنان نباید دچار غرور کاذب شوند و کار را برای صعود تمام شده تلقی کنند.

* جدایی رضا کوهی منطقی بود

وی پیرامون جدایی رضا کوهی از تیم شهرداری گفت: رضا کوهی با مشکلات عدیده خانوادگی روبه رو شده بود و نمی توانست با شهرداری ادامه دهد و جدایی او منطقی بود.

اسکندریان افزود: کادر فنی هم نظر داشت که در شرایط فعلی از تیم جدا شود تا بتواند مشکلات زندگی اش را مرتفع سازد، هر چند با جدایی او شرایط سخت تر می شود اما چاره ای نبود و زندگی شخصی یک بازیکن حایز اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: این بازیکن مطالبه مالی خود را بخشید و با تسویه کامل از شهرداری جدا شد.

* نیاز به حمایت مسوولان داریم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با تاکید بر اینکه این تیم فقط متعلق به ما نیست، گفت: انتظار داریم مسوولان اجرایی استان از شهرداری حمایت لازم را داشته باشند.

وی افزود: شهرداری متعلق به شهر همدان است و نباید انتظار داشت فقط شورا و شهرداری این تیم را حمایت کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری ثابت کرد که اعتماد به نیروهای مستعد بومی می تواند نتایج درخشان را به دنبال داشته باشد و امیدوارم مسوولان به این مهم توجه جدی داشته باشند.
اسکندریان خاطرنشان کرد: تیم با حداقل هزینه روانه رقابت های امسال شده و با این حال مسئولان نیز به لحاظ مادی و معنوی تیم را مورد حمایت قرار دهند.

تیم شهرداری همدان در حال حاضر با 32 امتیاز صدرنشین گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار