نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان بخاطر ظرفیت هایی که دارد باید در جدول رده بندی مسابقات ارتقا یابد.
کد خبر: ۳۵۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 14 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی بیوکی با حضور در رختکن تیم فوتبال یزد در ورزشگاه شهید نصیری ضمن قدردانی از تلاش کادرفنی و بازیکنان این تیم افزود: باید با همت جمعی و بهره گیری از ظرفیت ها تیم فوتبال یزد تا جایگاه دهم در جدول ارتقا یابد.
وی ادامه داد: تیم فوتبال یزد تنها نماینده استان در لیگ دسته اول باشگاه های کشور است و همت جمعی مسئولان و همراهی علاقمندان موجب ارتقا و موفقیت روز به روز تیم در لیگ آزادگان است.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حمایت از نماینده فوتبال استان در رقابت ها مهم است و ما به دنبال کارهای باشگاه و حل مسائل برای توفیق بیشتر تیم هستیم.
موسوی بیوکی در ادامه از اعضای کادرفنی ، سرپرستی و همچنین بازیکنان تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود در آینده و مسابقات پیش رو موفق باشند.
همچنین در این دیدار صمیمی که بین دو نیمه بازی فوتبال یزد و بادران تهران انجام گرفت محمود امیری سرمربی تیم یزد در سخنانی از حمایت های مادی و معنوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از این تیم قدردانی کرد.
امیری ابراز امیدواری نمود تا با تداوم حمایت های نماینده مجلس و مسئولان اجرایی و ورزشی و همچنین همراهی هواداران و تلاش بازیکنان این تیم به عنوان نماینده استان در لیگ آزادگان موفق باشد.
تیم فوتبال یزد تنها نماینده استان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور است که هم اکنون با 15 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار