محمد عباس زاده 13 گله شد
امروز تیم های مازندرانی خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف حریفان رفتند و هر دو تیم به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۳۵۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 13 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، تیم خونه به خونه مازندران با پیروزی پرگل برابر تیم مس رفسنجان در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور فاصله امتیازی خود را با دیگر مدعیان بالای جدول کاهش داد.
 
 تیم خونه به خونه مازندران عصر جمعه و در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای هفت تیر بابل میهمان خود مس رفسنجان را با نتیجه 3 بر 1 با شکست بدرقه کرد.
بازی دو تیم در حالی برگزار شد که تیم خونه به خونه مازندران برای سومین بازی متوالی خانگی خود در پی حواشی به وجود آمده در بازی خانگی این تیم با اکسین البرز در هفته دوازدهم ، از داشتن تماشاچی محروم بود.
تیم مس در این دیدار با روحیه تر بازی را آغاز کرد و توانست در دقیقه 10 توسط ' آرمان رمضانی' نخستین گل تیمش را وارد دروازه تیم خونه به خونه کند.
 
شاگردان ' علیرضا مرزبان ' در تیم خونه به خونه که در این دیدار از حمایت تماشاچیان خودی محروم بودند ، بر شدت حملات افزوند و چند موقعیت هم روی دروازه میهمان ایجاد کردند.
در در دقیقه 17 این مسابقه و روی خطای مدافع تیم مس روی 'سعید صادقی' بازیکن خونه به خونه، داور مسابقه به نفع تیم میزبان اعلام ضربه پنالتی کرد و حمید کاظمی مهاجم این تیم گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.
 
در پی اعتراض بازیکنان مس رفسنجان ، 'میثم خداشناس'بازیکن این تیم با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.
در وقت های اضافه نیمه نخست این دیدار 'مهدی خیری' برای خونه به خونه گل زد که توسط داور آفساید اعلام شد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.
نیمه دوم این دیدار با حملات بیشتر از سوی خونه به خونه آغاز شد ، هرچند تیم مس با دفاع مطلق سعی داشت تا یک امتیاز در بابل کسب کند.
در دقیقه 62 این دیدار تیم خونه به خونه روی فرار ' حامد زمانی ' از جناح چپ میدان و پاس عرض به مهدی خیری و پاس تو در به حمیدکاظمی در پشت محوطه شش قدم و با فریب دروازبان، توپ را در کنج دروازه جای داد .
شاگردان مرزبان پس از گل دوم ، عرصه را بر تیم میهمان تنگ تر کردند و در دقیقه 65 مسابقه توپ با شوت سرکش حمید کاظمی در سه کنج دروازه تیم مس رفسنجان فرود آمد تا نیمکت نشینان تیم خونه به خونه غرق در شادی شوند.
 
تیم میزبان که پس از این گل روحیه گرفته بود ، سعی در گلزنی بیشتر در این مسابقه داشت و در دقیقه 67 روی یک موقعیت تیم خونه به خونه و خطای عمد 'نیما علیپور' دروازبان مس رفسنجان در بیرون از محوطه جریمه ، توپ را با دست دفع کرد تا موقعیت تک به تک 'مهدی خیری 'از بین برود و داور به دروازبان مس کارت قرمز نشان دهد.
در این لحظات نیمکت نشینان مس به شدت به داور مسابقه بابت دومین اخراج باریکنان تیمشان اعتراض کردند.
در نهایت شاگردان علیرضا مرزبان در تیم خونه به خونه با کسب 3 امتیاز خانگی32 امتیازی شدند و رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماندند.
همچنین تیم نساجی مازندران در دیداری بیرون از خانه دست به کار بزرگی زد و برابرمیزبان خود تیم نفت مسجدسلیمان یک بر صفر به پیروزی دست یافت.
 
شاگردان 'حسین مسگرساروی' با این پیروزی 31امتیازی شدند و پشت سر تیم خونه به خونه،رده پنجمی خود را درجدول رده بندی این مسابقات حفظ کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار