مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: قربانی جم با بیان اینکه در بحث آسیب های اجتماعی باید نظر ویژه ای به مفاخر داشت گفت: آسیب های اجتماعی صرفا کمیته فرهنگی نمی خواهد بلکه یک قرارگاه اجتماعی می خواهد، این قرارگاه باید منسجم و درست عمل کند.
کد خبر: ۳۵۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 12 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در جلسه آسیب های اجتماعی که در استانداری برگزار شد با اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی اظهار داشت: استان ما به افتخارات و داشته های خود افتخار نمی‌کند و این مسئله در جای جای برنامه سازی ها و همچنین در نگاه مدیریتی وجود دارد و دیگر این که ما نمی خواهیم اول شویم و این بدترین وضعیت یک استان است.

وی ادامه داد: ما نقش خود را درست ایفا نمی کنیم و مشکل ما هویت استان ما است روز امیرکبیر هیچ اتفاقی در استان نمی افتد روز تولد و رحلتش ما در دانشگاه ها، مدارس، حوزه ها و ... فعالیتی نداریم.

قربانی جم مطالعات فرهنگی و اجتماعی استان را ضعیف خواند و افزود: هر مطالباتی که هست اقتصادی و کارگری است در نتیجه حساسیت ها مسولیت پذیری ها کم تر می شود و باعث تضعیف مشارکت اجتماعی و سرمایه اجتماعی است.

وی تصریح کرد: ما در انتقال مفاهیم و محتوا که در جلسات آسیب اجتماعی گفته می شود مشکل داریم زیرا ارتباط ما با نسل جوان ضعیف است بهترین جلسات آسیب اجتماعی در استان برگزار می شود و ساعت ها وقت گذاشته می شود اما در انتقال آن ضعیف عمل می کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی خاطر نشان کرد: گروه های ذی نفع باید از این بستر استفاده کنند ضعف صدا و سیما ضعف بزرگی است و ارتباط دانشگاه ها با رسانه ضعیف است که البته این یک بحث ملی است.

وی به تشکیل یک قرارگاه اشاره کرد و افزود: آسیب های اجتماعی صرفا کمیته فرهنگی نمی خواهد بلکه یک قرارگاه اجتماعی می خواهد، این قرارگاه باید منسجم و درست عمل کند این درحالی است که فضاهای مجازی بیداد می کند.

قربانی جم در آخر بیان کرد: این استان رویدادهای ملی ندارد، استانی که بهشت مفاخر است در آرشیو صدا و سیمای آن چهار اثر و کار از مفاخر وجود ندارد در بحث آسیب های اجتماعی باید نظر ویژه ای به مفاخر داشت و بگذارید یک رویداد ملی را استان برگذار کند.

انتهاي پيام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار