تابناک مرکزی: پليس مبارزه با مواد مخدر استان در دو عمليات جداگانه موفق به كشف 81 کيلو و 955 گرم مواد مخدر در شهرستان هاي اراک و دليجان شد.
کد خبر: ۳۵۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 12 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "يوسف سپهوند " جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر از حمل يك محموله مواد مخدر توسط دو قاچاقچي سابقه دار از استان تهران به سوي شهرستان اراک مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي بيان داشت:سرانجام پس از تحقيقاتي گسترده و تخصصي، در بستر عملياتي غافلگيرانه، خودروي افراد قاچاقچي شناسايي، متوقف و در بازرسي از آن، مقدار يک كيلو و 955گرم ماده مخدر از نوع هرويين كشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي ادامه داد: همچنين در همين روز درعملياتي ديگر،ماموران پليس شهرستان دليجان در بازرسي از يک دستگاه خودروي پژو پارس در يکي از محورهاي مواصلاتي استان ، موفق به كشف 80 کيلو گرم ترياک شدند.

سپهوند يادآور شد: دو متهم دستگير شده در عمليات هاي مذکور، پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي استان مرکزي افزود: همواره طرح هاي قاطعانه پليس در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با قاطعيت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس در اين حوزه، لازم است همكاري هدفمند آنان با ماموران پليس همچون گذشته به گونه اي مطلوب تداوم يافته و با ارائه گزارشات و اطلاعات به هنگام آنان از طريق سامانه 110به پليس ، به تدريج هرگونه فعاليت افراد سودجو و بستر گسترش اين پديده شوم در جامعه از بين برود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار