استاندار مركزي؛
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی با بیان اینکه از دانشگاهيان، سمن ها و نخبگان استان در تشكيل هيئت انديشه ورز جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي استفاده مي كنيم گفت: مشارکت افرادی از جامعه که نسبت به مبارزه با آسیب های اجتماعی حساس هستند باید از طریق سمن ها صورت گیرد.
کد خبر: ۳۵۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 12 January 2017

به گزارش تابناك مركزي، محمود زماني قمي استاندار مركزي در كارگروه آسیب های اجتماعي با اشاره به نقش سمن ها و تشكل هاي مردم نهاد در جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي از جمله اعتياد ابراز کرد: مشارکت افرادی از جامعه که نسبت به مبارزه با آسیب های اجتماعی حساس هستند باید از طریق سمن ها صورت گیرد.

وي ادامه داد: از دانشگاهيان، سمن ها و نخبگان استان در تشكيل هيئت انديشه ورز جهت كاهش آسيب هاي اجتماعي استفاده مي كنيم.

زماني قمي در ادامه تصریح کرد: سرعت گذر از سنت به مدرنیته بسیار بالا است و ما محاسن سنت را كنار گذاشته ايم و از معايب مدرنیته استفاده مي كنيم که اين كار جز سر در گمي چيز ديگري در بر ندارد و بايد مسئوليت ها را بپذيريم و واقعي تر به قضيه ها و مشكلات نگاه كنيم.

استاندار مرکزی در رابطه با درخواست و تقاضاي بعضي از مديران برای دریافت بودجه جهت حل مشكلات گفت: در خواست پول از دولت كارساز نيست، اگر كار با پول حل ميشد طبيعتاً در 8 سالی كه 700 ميليارد دلار درآمد ارزي داشتيم مشكلاتمان حل ميشد نه اينكه مصيبت و گرفتاري ها بيشتر شود.

زمانی قمی ادامه داد: بهتر است از تحقيق هاي كاربردي كارساز و خروجي جلسات و هيئت هاي انديشه ورزي كه مي تواند مثمرثمر باشد استفاده كنيم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه اخلاقي شدن كارها در جهت پيشرفت و حل مشكلات موثرتر و مفيدتر خواهد بود گفت: مسئولان كشوري بايد به جاي پرداختن به مسائل حاشيه اي به مسائل اصلي بپردازند حضور مردم در تشييع جنازه آيت اله هاشمي .رفسنجاني ريشه در صداقت، تعامل و رفاقت با نسل جوان داشت

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار