سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه:
کرمانشاه- سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: تحت پوشش قرار دادن اتباع خارجی ساکن استان کرمانشاه در دستور کار بیمه سلامت قرار دارد.
کد خبر: ۳۵۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،کیومرث مظفری اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۸۰  هزار نفر در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از این تعداد ۶۰۰ هزار نفر را بیمه شدگان روستایی و عشایر تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ۳۶۰ هزار نفر از ابتدای طرح تحول نظام سلامت دفترچه رایگان بیمه سلامت دریافت کردند، افزود: قشری که از این بیمه استفاده کردند مشکلات مالی دارند.

مظفری کرمانشاه را از استان های پیشگام در بیمه سلامت دانست و گفت:  افراد فاقد هرگونه بیمه‌ در استان می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت دفترچه رایگان بیمه سلامت اقدام کنند.

 وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۵۳ نفر از بیماران خاص شامل هموفیلی، تالاسمی، ام اس و کلیوی در استان شناسایی شدند و دفترچه رایگان بیمه سلامت دریافت کردند که داروهای این بیماران نیز رایگان است.

مظفری بیان کرد: برنامه‌ای برای تحت پوشش قرار دادن اتباع خارجی ساکن در استان کرمانشاه داریم تا  این افراد نیز از دفترچه بیمه سلامت بهره مند شوند و برای این مهم با امور اتباع استانداری هماهنگی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار