باحضور رئیس اداره تربیت بدنی کل سپاه؛
تابناک مرکزی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: یادواره شهدای ورزشکار اراک با حضور سردار آجرلو در روز 18 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح در سالن ستارگان این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷ 09 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده آثار و بركات عظیمی است كه به شكل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ما را شامل می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی که دشمنان نظام اسلامی تهاجم نرم را علیه ما رقم زده‌اند و به دنبال زدودن ارزش‌های انقلاب اسلامی از جامعه هستند باید تلاش کنیم تا در راستای حفظ این ارزش‌ها گام برداریم. در این زمینه فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثرگذار خواهد بود چراکه نسل‌های جوان انقلاب اسلامی با این مسئله که چرا جوانان نسل اول انقلاب از جان خود گذشتند تا این ارزش‌ها را حفظ کنند آشنا و مانوس می‌شوند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یكی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی است كه جلوه‌های اعجاب انگیز آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشكار گردید و شگرف‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های از خود گذشتگی انسان‌ها در آن تبلور یافت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: دوران پرشکوه هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و ایثارگری رزمندگان مخلص و ولایت‌مدار به برجسته‌ترین و پرشکوه‌ترین بخش تاریخ ایران تبدیل شده است و ما امروز وظیفه داریم تا مانع به فراموشی سپردن شدن این مقطع از تاریخ پرافتخار کشورمان شویم.

رضایی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادواره 68 شهید ورزشکار شهر اراک روز 18 بهمن‌ماه در سالن ستارگان ساعت 9 صبح با سخنرانی سردار آجرلو رئیس اداره تربیت بدنی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری همایش پیاده‌روی تحت عنوان شهدای ورزشکار با همکاری شهرداری اراک و برگزاری مسابقات ورزشی در ایام‌الله دهه فجر را از برنامه‌های دیگر این یادواره مطرح کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار