در طرح ويژه پليس راهنمايي و رانندگي استان مركزي؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزی از اجراي طرح ويژه اين پليس در برخورد با رانندگان متخلف خودروهاي سنگين خبر داد و گفت:‌ در مدت 10 روز از اجراي اين طرح تعداد يك هزار و 482 دستگاه خودروي سنگين اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۳۵۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 09 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" ابوافضل اميدي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت: همه ساله با شروع فصل سرما و افزايش توقف خودروهاي سنگين در سطح معابر شهري، گزارش هاي متعددي از نارضايتي شهروندان در خصوص تردد غيرمجاز خودروهاي سنگين در معابر شهري به پليس اعلام مي شود.

وي افزود: با توجه به درخواست هاي متعدد شهروندان، در اين راستا طرحي به مدت ده روز در شهر اراك به مرحله اجرا گذاشته شد و تعداد يك هزار و 482 دستگاه خودروي سنگين به علت تخلفات راهنمايي و رانندگي و تردد غيرمجاز در معابر شهري اعمال قانون و 45 دستگاه خودرو نيز به پاركينگ انتقال شد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان توجه به قوانين راهنمايي و رانندگي را بسترساز ارتقاء امنيت ترافيكي خواند و از كليه رانندگان خواست همواره توجه به قوانين را سرلوحه زندگي خود داشته و بدان تاكيد داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار