با صدور پیام؛
تابناک مرکزی: شورای اداری استان مرکزی با صدور پیامی درگذشت آیت اله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 09 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شورای اداری استان مرکزی با صدور پیامی درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام که نسخه ای از آن بامداد روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: نیک نامی از آن بلند همتانی است که در گستره عظمت ایمانشان، افتخار ملی و هویت دینی نمودی فاخر می یابد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: آنان که با اراده های بزرگ و راسخ، آرمان ها و ارزش ها را به قیمت جان، عزیز داشتند تا ایثار و فداکاری قرین یاد و خاطره شان در ذهن ملت قدر شناس ایران اسلامی جاودان شود.

در ادامه این پیام آمده است: خبر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی آن مجاهد نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) موجب تالم و تاثر گردید و جامعه ایران اسلامی را به سوگ نشاند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: عمر شریف این فقیه مجاهد در راه اسلام عزیز و سنت نبوی (ص) سپری شد و آن مرحوم و بیت مکرم ایشان در سال های سخت مبارزه انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی از همراهان و پیروان صدیق پیر جماران، حضرت امام خمینی(ره) بودند و رنج و محنت بسیاری را متحمل شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهمی همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، جانشین فرماندهی کل قوا، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری بسیار کوشا و موثر بودند.

در ادامه این پیام آمده است: شورای اداری استان مرکزی ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند و عمر بابرکت این عالم مجاهد، رحلت این عالم بیدار دل را به پیشگاه امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری، بیت مکرم ایشان، جامعه روحانیت و ملت سلحشور و مومن ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را از خداوند منان مسئلت دارد.

به همین مناسبت مجلس یاد بودی از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از ساعت 10 تا 11 در مسجد سیدهای اراک برگزار شد و مراسم دیگری نیز از ساعت 14 و نیم تا 16 و نیم امروز(دوشنبه) بیستم دی ماه در همان مکان برپا می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار