تابناک مرکزی: مدیر ورابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسابقات رشته های ورزشی بسکتبال، فوتسال و هندبال لیگ برتر کشور که قرار بود روزهای دوشنبه و سه شنبه در اراک برگزار شود، به دلیل رحلت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، لغو شد.
کد خبر: ۳۵۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 09 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حمید کهریزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دیدار تیم های هپکو اراک و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور که قرار بود عصر روز دوشنبه در اراک برگزار شود به روز پنجشنبه 23 دی ماه جاری موکول شد.

وی ادامه داد: رقابت تیم های شهرداری اراک و لوله آ اس شیراز، از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور نیز که قرار بود سه شنبه 21 دی ماه در اراک برگزار شود به زمان دیگری موکل شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کشور بیان کرد: دیدار 2 تیم فوتسال شهرداری ساوه و تاسیسات تهران از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور نیز که قرار بود عصر فردا(سه شنبه) در ساوه برگزار شود نیز به تاخیر افتاد که زمان قطعی آن به زودی اعلامی می شود.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ های دسته اول و برتر کشور که از سه شنبه به بعد در اراک برنامه ریزی شده در وقت معین برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار