تابناک مرکزی: دبیرکل حزب‌الله لبنان درگذشت هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و بر حمایت وی از مقاومت لبنان طی ۳۴ سال تأکید کرد.
کد خبر: ۳۵۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 09 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری دانشجو، «سید حسن‌ نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام را تسلیت گفت و اعلام کرد: وی در طول مدت 34 سال ، حامی مقاومت در لبنان بود.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، وی در ابتدای پیام خود به نمایندگی از حزب‌الله، تمامی اعضای مقاومت و خانواده‌های شهدا و جانبازان، درگذشت هاشمی رفسنجانی را به آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، ملت ایران و خانواده وی تسلیت گفت.

نصرالله تصریح کرد: آیت‌الله رفسنجانی به آرمان فلسطین و مقاومت در برابر صهیونیست‌ها ایمان داشت و آرمان فلسطین در بطن تمام روزهای طولانی‌مدت مبارزه‌اش در برابر حکومت شاه مستبد پهلوی و نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشت.

وی افزود: ما مردی بزرگ از مردان امت را از دست دادیم؛ ما اعضای حزب‌الله هرگز مواضع حمایتی این مرد از خود را فراموش نخواهیم کرد ؛ او با شادی ما شاد و با ناراحتی ما ، ناراحت می‌شد و حتی یک روز نیز از یاری ما نایستاد.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی یک حامی، ستون، نگهبان ، پدری مهربان و مدافعی استوار در تمامی مراحل و شرایط سخت بود.

مرحوم هاشمی رفسنجانی یکشنبه (دیروز) در پی ضایعه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار