پیام مجمع نمایندگان استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مجمع نمایندگان استان مرکزی در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله رفسنجانی عنوان کرد: آیت الله رفسنجانی یک عمر در راه اسلام مبارزه کرد ونقشی بی بدیل در پیروزی انقلاب وتثبیت نظام اسلامی داشت.
کد خبر: ۳۵۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 09 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، مجمع نمایندگان استان مرکزی در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله رفسنجانی عنوان کرد: آیت الله رفسنجانی یک عمر در راه اسلام مبارزه کرد ونقشی بی بدیل در پیروزی انقلاب وتثبیت نظام اسلامی داشت.

در این پیام آمده است: ارتحال مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران بویژه مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار استان مرکزی صمیمانه تسلیت می‌گوییم.

هاشمی یک عمر مبارزه و مجاهده را در کارنامه خود داشت و از نقش بی‌بدیل و سهم کم‌نظیر در پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس و تثبیت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار بود.

او در سنگرهای مختلف نظام اسلامی خدمت صادقانه کرد و همواره نگران اعتلای ایران اسلامی بود.

مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سال‌های طولانی در حساس‌ترین شرایط در سنگر قوه مقننه در سمت نمایندگی مردم و ریاست مجلس شورای اسلاکی به کشور خدمت کرد و قطعا خاطرات تلاش‌های صادقانه آن مرحوم در مجلس شورای اسلامی هیچگاه از ذهن ملت بزرگ ایران و نمایندگان مجلس پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار