تابناک مرکزی: سارقان گوسفندان يك دامداري در عمليات پليس شهرستان آشتيان شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۳۵۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 08 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "رضا قائد رحمت "فرمانده انتظامي شهرستان آشتيان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت: مدتي پيش گزارش سرقت گوسفندان يك دامدار در يكي از روستاهاي شهرستان به پليس اعلام شد و بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات ماموران انتظامي براي دستگيري سارقان به صورت ويژه آغاز شد تا اينكه سرانجام سرنخ هايي از سارقان به دست آمد.

سرهنگ قائدرحمت ادامه داد: با اطلاعاتي كه در روند تحقيقات به دست آمد هويت سارقان كه دو جوان ساكن يكي از استان هاي همجوار بودند شناسايي شدند و ماموران انتظامي با هماهنگي مرجع قضايي آنان را دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان آشتيان تصريح كرد: با توجه به مداركي در روند رسيدگي به پرونده به دست آمده بود، متهمان به سرقت 20 راس گوسفند از مرد روستايي اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آشتيان در پايان به دامداران توصيه كرد: از ورود افراد ناشناس كه تحت عنوان خريدار دام به شما رجوع مي كنند به محل نگهداري احشام خودداري كنيد، در صورت مشاهده افراد غريبه در اطراف محل نگهداري احشام موضوع را بلافاصله با پليس در ميان بگذاريد، محل نگهداري احشام خود را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز كنيد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار