تابناک مرکزی: در عمليات هاي روز گذشته پليس در استان مركزي 19 خرده فروش مواد مخدر دستگير و از آنان نزديك به دو كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد.
کد خبر: ۳۵۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 08 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی سرهنگ احمدرضا چگني رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت:‌ برخورد قاطع با معضل مواد مخدر يكي از مهم ترين رويكردهايي است كه توسط پليس استان با جديت دنبال مي شود.

وي افزود: روز گذشته نيز در ادامه طرح هاي پليس در برخورد باخرده فروشان مواد مخدر، در عمليات هايي جداگانه تعداد 19 خرده فروش مواد مخدر در استان دستگير و مقدار نزديك به دو كيلوگرم انواع مواد مخدر از آنان كشف شد.

سرهنگ چگني كشف شش تن و 257 كيلوگرم انواع مواد مخدر در نه ماهه سال جاري در استان را در سايه برنامه ريزي جامع پليس و همراهي خوب شهروندان در برخورد با گسترش مواد مخدر خواند و گفت:‌ در اين عمليات ها تعداد 12 هزار و 882 نفر در حوزه جرايم مرتبط با مواد مخدر دستگير شده اند كه از اين تعداد 336 نفر قاچاقچي، يك هزار و 695 نفر خرده فروش و 10 هزار و 851 نفر نيز معتاد بوده اند.

وي اضافه كرد: برنامه ريزي عملياتي پليس استان در برخورد با مواد مخدر، قاطعانه تداوم خواهد داشت و لازم است كليه شهروندان نسبت به اين موضوع، دغدغه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه فعاليت افراد نابهنجار، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار