معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت:خرید و فروش سهام عدالت در حال حاضر ممنوع است و تا اعلام رسمی توسط سازمان خصوصی سازی برگه های سهام، غیر قابل خرید و فروش است و برگه در اختیار مشمولان تنها برگه ثبت نام سهام عدالت است و قابلیت خرید و فروش ندارد.
کد خبر: ۳۵۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 08 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛علی آخی زاد در خصوص راه اندازی سامانه رسمی سهام عدالت اظهار کرد: با تلاش سازمان خصوصی سازی سامانه رسمی سهام عدالت به نشانی اینترنتی samanese.ir راه اندازی شده و مشمولان دریافت سهام عدالت می توانند آخرین اطلاعات مربوط به سهام خود را از طریق این سامانه دریافت و پیگیری کنند.
 
وی افزود: خرید و فروش سهام عدالت در حال حاضر ممنوع است و تا اعلام رسمی توسط سازمان خصوصی سازی برگه های سهام، غیر قابل خرید و فروش است و برگه در اختیار مشمولان تنها برگه ثبت نام سهام عدالت است و قابلیت خرید و فروش ندارد.
 
آخی زاد با بیان اینکه داشتن برگه های سهام تایید شده توسط شرکت های تعاونی سهام عدالت، به منزله ثبت نام قطعی و مشمول بودن دارندگان در این طرح است، یادآور شد: هم اکنون ثبت نام جدیدی از مشمولان سهام عدالت انجام نمی شود لذا اخبار و اطلاعات مستند و موثق مربوط به این طرح فقط از طریق سایت مذکور قابل پیگیری است.
 
طرح سهام عدالت سال 85 و به دستور رئیس جمهوری دولت نهم و به منظور توزیع عادلانه ثروت بین قشرهای مختلف جامعه شکل گرفت و طبق آمار تاکنون در سراسر کشور 49 میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار