با حضور مسئولان استانی و کشوری؛
تابناک مرکزی: مصطفي مشايخي به عنوان مدیر کل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس استان مركزي جایگزین شاه محمدی شد.
کد خبر: ۳۵۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 07 January 2017

به گزارش تابناك مركزي، مصطفي مشايخي در آئین تودیع و معارفه مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس استان مركزي  گفت: ایران اسلامی كانون جهاد است و اولويت با جهاد فكري و جهاد فرهنگي است.

مدیر کل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس استان مركزي دفاع مقدس را مدلی خوب و بسيار موفق از همدلي و همگرايي در يك دوره هشت ساله از تاريخ پرشكوه انقلاب اسلامي دانست و ادامه داد: مهترين شاخصه دوران دفاع مقدس توكل به خدا، توسل به ائمه، خود باوري و ارتباط مستحكم امت و امامت بود كه با محور قرار دادن اين سه شاخصه پيروز جنگ در همه حوزه ها و به خصوص جنگ نرم مي شويم.

مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش هنر در نشر آثار دفاع مقدس گفت: تلاش برای محور قرار گرفتن حفظ آثار كه شامل آثار منقول و غير منقول و مكتوب است، نشر آثار در قالب هاي مختلف فكري، ادبي و هنري كه قطعا هنري تاثيرگذارتر خواهد بود، و ترويج فرهنگ مقاومت ايثار و شهادت می تواند دغدغه مقام معظم رهبري و خانواده شهدا را برطرف كند.

در پایان این مراسم که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد مصطفی مشایخی، به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی معارفه و از زحمات فرهاد شاه‌محمدی مدیرکل سابق، تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار