فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی با بیان اینکه مدتي است كار مشتركي را با بنیاد حفظ آثار و نشر اررش های دفاع مقدس استان مرکزی شروع كرده ایم گفت: کنگره امیران، سرداران و بیش از ۷ هزار شهید دفاع مقدس استان مرکزی در سال ۹۷ برگزار می شود
کد خبر: ۳۵۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 07 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار محسن كريمي فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی در مراسم توديع و معارفه مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان مرکزی که صبح امروز برگزار شد گفت: تاريخ، آيينه تمام عيار براي شناخت عوامل كليدي پيروزي و شكست به حساب مي آيد.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی از دوران دفاع مقدس به عنوان طلایی ترین دوران تاریخ نام برد و بیان کرد: مقام معظم رهبري از دوران دفاع مقدس به عنوان گنج نام می برند و سفارش كرده اند كه اين گنج توسط اهلش خرج شود و در اختيار جامعه اسلامي بويژه جوانان قرار بگيرد.

سردار کریمی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را يكي از مجموعه هایی دانست که در جهت استخراج گنج دوران طلایی دفاع مقدس تشکیل شده است و ابراز کرد: نهاد بابركت بنيان حفظ آثار باید به اندازه وسع در جهت استخراج از این گنج عظیم حرکت کند.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی با بیان اینکه مدتي است كار مشتركي را با بنیاد حفظ آثار و نشر اررش های دفاع مقدس استان مرکزی شروع كرده ایم گفت: کنگره امیران، سرداران و بیش از ۷ هزار شهید دفاع مقدس استان مرکزی در سال ۹۷ برگزار می شود و قصد داریم مستنداتی از فيلم و کتاب و .. ر ادر این کنگره ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار