تابناک مرکزی: معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان با تبيين اثرات تکريم ارباب رجوع در ارتقاء سطح رضايت مندي مردم، نهادينه كردن اخلاق مداري در كلانتري ها و پاسگاه ها را راهبرد محوري پليس در تعامل هدفمند با مردم دانست.
کد خبر: ۳۵۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 07 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدي حسني" در کميسيون تحول کلانتري هاي فرماندهي انتظامي استان گفت: نيروي انتظامي همواره يک سازمان ديني، اسلامي و ارزشي است و به همين دليل کارکنان آن نيز بايد همواره به گونه اي رفتار کنند که معرف پليس نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشند.

اين مقام  انتظامي در استان مرکزي با اشاره به مأموريت هاي متنوع و گسترده پليس بيان داشت: بديهي است که در راستاي اجراي موفقيت آميز مأموريت ها، همواره بايد برنامه ريزي دقيقي صورت گرفته و در هنگام عملياتي شدن مأموريت ها علاوه بر استفاده از تجربه، بر بهره‌مندي از دانش روز نيز تکيه شود.

وي با اشاره به وضعيت امروز جامعه و نقش تکنولوژي و فناوري در گسترش ارتباطات، ادامه داد: ترديدي نيست که در شرايط کنوني، هرگز بدون تحقيق، نيازسنجي و فناوري در عرصه توليد امنيت و تقويت نمي توان به هيچ توفيقي دست يافت و در راستاي ارتقاء خدمات دهي انتظامي به مردم، به کارگيري و استفاده از اين شاخصه ها از ضرورياتي است كه در برنامه هاي پليس دنبال مي شود.

وي نهادينه كردن اخلاق مداري در كلانتري ها و پاسگاه ها را راهبرد محوري پليس در تعامل هدفمند با مردم دانست و يادآور شد: تکريم ارباب رجوع در راستاي ارتقاء سطح رضايتمندي مردم در تغيير رفتار و نگرش شهروندان نسبت به عملكرد پليس نقش داشته و ارتقاء امنيت اجتماعي جامعه را در پي خواهد داشت.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: تامين نظم و امنيت، آسايش عمومي، دفاع از حقوق شهروندان و عدالت، مسئوليت بسيار سنگيني است و پليس استان در اين راستا همه تلاش خود را به کار گرفته است.

سرهنگ حسني با تاکيد بر نقش محوري آموزش در ارتقاء عملکرد پليس عنوان کرد: در راستاي ارتقاء مهارت هاي علمي و عملي کارکنان در سطح کلانتري ها، پاسگاه ها و نيز ساير يگان هاي انتظامي، سعي شده است با برگزاري دوره هاي آموزشي متنوع و کارگاه هاي تجربي، اقدامات هدفمند و موثري صورت پذيرد.

اين مقام مسئول در پايان خاطر نشان كرد: پاسخگويي به مطالبات مردم و تعامل گسترده با اقشار مختلف از ديگر برنامه هاي مهم و اولويت دار پليس در راستاي ارتقاء كيفي و كمي يگان هاي انتظامي است که همواره با نگاه و تلاشي ويژه، در راس برنامه هاي راهبردي پليس قرار دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار