تابناک مرکزی: باند سرقت موتورسيكلت در تحقيقات پليس شهرستان محلات دستگير و به 27 فقره سرقت موتوترسيكلت در اين شهرستان اعتراف كردند.
کد خبر: ۳۵۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 07 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "جعفر شمس بيرانوند" فرمانده انتظامي شهرستان محلات در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت:‌ از سال گذشته گزارش هاي متعددي از سرقت موتورسيكلت به مركز فوريت هاي پليس 110 در سطح شهرستان اعلام مي شد كه با توجه به اهميت موضوع بررسي تخصصي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با آغاز تحقيقات كارآگاهان، سرانجام سرنخ هايي از سارق اصلي موتورسيكلت ها به دست آمد و با هماهنگي مرجع قضايي، متهم در مخفيگاهش دستگير شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با ارائه مداركي كه در مراحل رسيدگي به پرونده به دست آمد، متهم دستگير شده به برنامه ريزي سرقت ها به كمك دو نفر ديگر از دوستانش و فروش موتورسيكلت هاي سرقتي به سه مالخر اعتراف كرد و بيان داشت از سه سال گذشته با اين افراد دوست بوده و سرقت ها را با كمك يكديگر انجام مي داده اند.

سرهنگ بيرانوند اظهار داشت:‌ با برنامه ريزي انجام شده، پنج متهم ديگر پرونده نيز در عمليات هايي جداگانه دستگير شدند و سرانجام با تكميل پرونده مشخص شد كه اين افراد 27 دستگاه موتورسيكلت را در سطح شهرستان سرقت كرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان محلات خاطر نشان كرد:‌ اعضاي اين باند بعد از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار