امام جمعه شهر اراک؛
تابناک مرکزی: آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه تا زمانی که بنا بر وظیفه و تکلیف در استان مرکزی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری حضور داشته باشم در برابر انحرافات کوتاه نخواهم آمد خاطر نشان ساخت: وظیفه داریم چون امام راحل در برابر مظاهر فساد و فحشا از حقوق های نجومی و غارت بیت المال گرفته تا تهاجم فرهنگی برای پاسداشت آرمان های انقلاب خون شهدا بایستیم و مبارزه کنیم و سهل انگاری و بی تفاوتی در برابر مقابله با فساد و فحشا به معنی خیانت به اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۳۵۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 06 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه شهر اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی سیاسی رو جمعه شهر اراک سهل انگاری و بی تفاوتی در برابر مقابله با فساد و فحشا را به معنی خیانت به اسلام و قرآن دانست و گفت: امام راحل که کانون غیرت دینی، شجاعت و تمام وجودش صرف اعتلای دین بود برای مقابله با فساد قیام کرد.

خطیب نماز جمعه اراک از حضور افراد شیاد، مرده دل و بی تفاوت در جامعه اظهار تاسف کرد و با تاکید بر تلاش های صورت گرفته از سوی دشمنان اسلام و انقلاب برای توسعه فرهنگ غربی در کشور بیان کرد: مومنان راستین و واقعی کسانی هستند که با معرفت و بصیرت در امور با تشخیص صحیح و درست گام های درست و بلند بر میدارند.

آیت الله دری نجف آبادی خانواده، صدا و سیما، آموزش و پرورش و نهادهای انقلابی را رکن اصلی در مقابله و مبارزه با تهدیدات دشمنان نام برد و ابراز کرد: درد دین که در وجود مردم ایران اسلامی جاری است باید در جهت تحقق آرمان های انقلاب و شهدا به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حمایت از عفاف و حجاب و مقابله با بی بند و باری، فساد و فحشا، ولنگاری و تهاجم فرهنگی را مهم ترین وظیفه مسئولان و دولتمردان قلمداد و اظهار کرد: وظیفه داریم چون امام راحل در برابر مظاهر فساد و فحشا از حقوق های نجومی و غارت بیت المال گرفته تا تهاجم فرهنگی برای پاسداشت آرمان های انقلاب خون شهدا بایستیم و مبارزه کنیم.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه تا زمانی که بنا بر وظیفه و تکلیف در استان مرکزی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری حضور داشته باشم در برابر انحرافات کوتاه نخواهم آمد خاطر نشان ساخت: انتظار نداشته باشند در مقابل کارهای غلطی که دانسته یا ندانسته توسط برخی در استان دامن زده می شود سکوت کنم چرا که این انقلاب امانتی است که به ما به ارث رسیده است و باید امانت داران خویی باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه هیچ کس مجوز انجام کارهای غلط را ندارد تلاش برای سرو سامان دادن به وضعیت فضای مجازی و مبارزه جدی با موضوع مواد مخدر را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به به سالروز میلاد پر خیر و برکت امام حسن عسگری علیه السلام شکرگزاری در برابر نعمت بزرگ بهره مندی از هدایت آل اله و ائمه معصومین علیه السلام را خواستار شد و گفت: یکی از برکات وجود نورانی امام حسن عسگری علیه السلام وجود حجت بالغه حق حضرت مهدی ارواحنا له الفدا است که عالی ترین یادگار پیغمبر و خیمه دین و عزت و شرف اسلام قرآن است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار