رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:
تابناک مرکزی: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: آن طوری که مقام معظم رهبری دستور داده‌‍اند تا کنون این موضوع مورد اهتمام قرار نگرفته است و 3 قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید از این موضوع جلوگیری می‌کردند
کد خبر: ۳۵۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 05 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد در گفتگو با رهیاب، درباره آخرین خبرها از پیگیری برخورد با مدیران با حقوق‌های نجومی گفت: سازمان بازرسی در حال بررسی این موضوع است و قوه قضائیه نیز به این موضوع ورود پیدا کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: آن طوری که مقام معظم رهبری دستور داده‌‍اند تا کنون این موضوع مورد اهتمام قرار نگرفته است و 3 قوه مجریه، مقننه و قضائیه باید از این موضوع جلوگیری می‌کردند و حالا هم که این اتفاق افتاده باید آن را به صورت ویژه پیگیری و برخورد می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد با بیان اینکه حضرت آقا دوبار در این باره دستور دادند، عنوان کرد: وافعا برخورد با مدیران نجومی ضعیف بود و تقریبا ساده از کنار موضوع گذشتند و برخورد ضعیف بوده است.

وی با تاکید بر این موضوع که کمیسیون اصل 90 مجلس، قوه قضائیه و دولت باید به صورت فوری این موضوع را بررسی و با متخلفان برخورد کنند، بیان کرد: متخلفان باید به مردم معرفی شوند چرا که به شخصیت نظام ضربه زدند و مردم باید شاهد برخورد با این عده انگشت شمار باشند.

وی درباره طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: این طرح در حال پیگیری است اما اولویت بررسی برنامه ششم توسعه در صحن بهارستان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار