عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛
تابناک مرکزی: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت استیضاح وزیر راه و شهر سازی در مجلس گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی همچنان به قوت خود در مجلس باقی است.
کد خبر: ۳۵۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 05 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دیار آفتاب با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: روند این استیضاح به دلیل ضرورت بررسی برنامه ششم توسعه، به تعویق افتاده است.

کریمی اظهار کرد: هر چند عده ای طی این مدت به دنبال قانع کردن نمایندگان خواستار استیضاح وزیر راه و شهرسازی بودند ولی نمایندگان به شدت خواستار استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند.

وی با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی همچنان به قوت خود در مجلس باقی است بیان کرد: بر اساس مقررات و آیین نامه های داخلی چنانچه تعداد نمایندگان خواستار استیضاح در حد نصاب باشد بعد از بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات واگن از روسیه گفت: در شرایطی که در داخل کشور شرکت های تولید واگن با کمتر از 30 درصد فعالیت دارند واردات واگن منطقی نیست.

وی با اشاره به اینکه واردات واگن در رسانه ها مطرح شده است و هنوز چیزی مستند ارائه نشده است خاطرنشان کرد: در صورتی که این واردات صحت داشته باشد وزیر باید در این خصوص هم پاسخگو باشد.

طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی اواسط آذر ماه امسال در قالب نامه ای 12 بند تخلف و ضعف های این وزارت خانه تقدیم هیئت رئیسه شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار