تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي شهرستان شازند، از کشف 15 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق و دستگيري 256 متهم در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸ 05 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ" بيژن جنتي" در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تبيين رويکردهاي هدفمند پليس در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ارتقاء امنيت اجتماعي در بستر تعامل اجتماعي هدفمند با شهروندان مي‌تواند به نحو شايسته اي نيروي انتظامي را در اجراي برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي که همانا مبارزه جدي با پديده شوم قاچاق کالا و ارز و تامين امنيت فعالان اقتصادي داخلي است، ياري کند.

وي فرامين فرمانده معظم كل قوا را راهبردي براي برنامه‌ريزي صحيح در حوزه نظم و امنيت و مأموريت‌هاي ناجا برشمرد و ادامه داد: فرهنگ اسلامي و تاريخي ما، فرهنگي نشأت گرفته از صداقت، تلاش و ايثار و كار جهادي است كه در تمامي مأموريت‌هاي پليس استان نيز بايد اين فرهنگ به بهترين شكل بسط و توسعه يابد.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند يادآور شد: اكنون دشمنان نظام اسلامي از جنگ سخت و حمله نظامي مأيوس شده و سياست آنها بر جنگ اقتصادي و فرهنگي متمرکز است، از اين رو پليس همواره بايد در بستر حوزه هاي کاري خود و در تحقق شاخصه هاي اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل متناسب را داشته باشد و از هيچ كوششي در اين زمينه دريغ نكند.

جنتي ادامه داد: ترديدي نيست که همواره يکي از راهبردي ترين اولويت ها در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي مقوله مبارزه با قاچاق کالا و ارز است زيرا که با نگاه به تاثيرات مخرب کالاي قاچاق بر اقتصاد و توليد داخلي کشور در مي يابيم كه اشاعه پديده قاچاق مانعي مهم براي رسيدن به آرمان هاي تعريف شده در اقتصاد مقاومتي است.

وي افزود: بي ترديد همكاري مردم در ارائه اخبار و گزارشات در رابطه با باند هاي قاچاق، تغيير رويكرد برخي هموطنان از خريد كالاي خارجي به خريد كالاي داخلي و آگاه سازي عمومي نسبت به ضررهاي اقتصادي و انساني استفاده از اقلام خارجي، همواره مي تواند از مولفه هاي قوي مبارزه با كالاي قاچاق محسوب شود.

اين مقام انتظامي در پايان به کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 15 ميليارد ريال و دستگيري 256 متهم در اين رابطه در اين شهرستان از ابتداي سال جاري تاكنون اشاره و بيان كرد: مقابله با قاچاق کالا همواره نيازمند يک حرکت جهادي و مشارکت تمامي دستگاه هاي مربوطه است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار