تابناک مرکزی: مرد و زن جواني كه با همدستي يكديگر و در يك برنامه ريزي ، اقدام به زورگيري اموال شهروندي را كرده بودند، در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان دستگير و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۳۵۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳ 05 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی سرهنگ "سيدنورالدين حسيني" رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت: در اوايل دي ماه سال جاري شخصي با مراجعه به پليس آگاهي اذعان داشت كه مردي جوان، مقداري وجه نقد و گوشي تلفن همراه و عابر بانك وي را به زور از او سرقت كرده است.

وي افزود:با شروع تحقيقات كارآگاهان پليس مشخص شد كه از مدتي پيش، فرد شاكي با خانمي آشنا مي شود كه در زمان يكي از ملاقات هايشان، جواني ناشناس به آنها مراجعه و با تهديد و ضرب و شتم، اموال همراه وي را به سرقت مي برد.

سرهنگ حسيني ادامه داد: بلافاصله تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس براي بررسي موضوع آغاز شد و در مراحل رسيدگي به پرونده سرنخ هايي از مرد جوان ناشناس به دست آمد.

وي اظهار داشت:با بررسي هاي تخصصي كارآگاهان پليس، فرد تحت تعقيب شناسايي و در عملياتي دستگير و به پليس آگاهي انتقال داده شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي ادامه داد:در بازجويي هاي انجام شده از اين فرد، مشخص شد كه او با خانمي كه با شاكي پرونده قصد آشنايي داشته است، همدست بوده و طرح آشنايي اين دو نفر با نقشه قبلي و به منظور سرقت از او برنامه ريزي شده است.

سرهنگ حسيني خاطر نشان كرد: با توجه به اعترافات متهم، همدست ديگر وي نيز دستگير و مشخص شد كه آنها قصد داشتند با اين روش افرادي ديگر را نيز طعمه قرار داده و اقدام به زورگيري از آنان كنند.

اين مقام انتظامي در پايان تصريح كرد:‌ هر دو متهم با تكميل پرونده به مرجع قضايي معرفي و سپس روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار