رضایی در اینستاگرام:
تابناک مرکزی: فرمانده اسبق سپاه پاسداران نوشت اخیراً سکوت اسراییل نشانه‌ای مثبت در امید به بازگشت سردار متوسلیان است، امیدوارم حاج احمد، یوسف مقاومت، هر چه زودتر بازگردد و ٢٥ سال بعد در جشن نابودی اسرائیل در کنار ما باشد.
کد خبر: ۳۵۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 04 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران به بهانه دیدارش با مادر سردار حاج احمد متوسلیان، در صفحه اینستاگرامش یادداشتی درباره این سردار جاویدالاثر منشتر کرد که در ادامه می‌آید:

به دیدار مادر یوسف مقاومت رفتم. احمد متوسلیان، سردار مؤمن و انقلابی و فرمانده شجاع و پاک‌بازی که در آزادی خرمشهر خوش درخشیده بود و از کردستان تا خوزستان و از سوریه تا لبنان را درنبردی بی‌امان برای عزت اسلام و انقلاب پیموده بود.

او را به همراه شهید همت و شهید شهبازی برای تشکیل تیپ 27 محمد رسول‌الله انتخاب کردم. احمد شرط کرده بود که‌ پس از رفتن به خانه خدا مسئولیت می‌پذیرد. پس از آزادی خرمشهر، او را به لبنان فرستادیم. حاج احمد مشتاقانه به لبنان رفت اما تا سال‌ها بعد و تا امروز همه ما را منتظر گذاشت.

اخیراً سکوت اسراییل نشانه‌ای مثبت در امید به بازگشت سرافرازانه اوست. امیدوارم حاج احمد، یوسف مقاومت، هر چه زودتر بازگردد و ٢٥ سال بعد در جشن نابودی اسرائیل در کنار ما باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار