معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر که دامن گیر دنیا و جامعه ما شده است یک راه حل بدون هزینه هنگفت داریم و آن اجتماعی کردن این مبارزه است که باید خیلی فنی و حرفه ای شروع کنیم تا این مبارزه را به خانواده ها و دانشگاه ها بکشانیم.
کد خبر: ۳۵۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 04 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکراله حسن‌بیگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در استانداری برگزار شد با اشاره به این که استان مرکزی بارانداز مواد مخدر نیست اظهار داشت: با آشپزخانه تولید شیشه که با آن روبرو مبارزه شده است، در بحث مبارزه با مواد مخدر که دامن گیر دنیا و جامعه ما شده است یک راه حل بدون هزینه هنگفت داریم و آن اجتماعی کردن این مبارزه است که باید خیلی فنی و حرفه ای شروع کنیم تا این مبارزه را به خانواده ها و دانشگاه ها بکشانیم.

وی در ارتباط با وضعیت زندان ها ادامه داد: وضعیت زندان مرکزی اراک بسیار اسف بار است، زندان مشکلات خاص خودش را دارد، ما باید این مبارزه را اجتماعی کنیم و همچنین از ظرفیت ائمه جمعه و روحانیت استفاده کنیم و توجیه شوند تا همه یار و یاور این شورا شوند.

حسن بیگی تصریح کرد: مطالبه ای که رهبری از ما داشتند کار فوق العاده است، کارهایی که انجام داده ایم بسیار خوب است اما باید یک وقت ویژه برای مبارزه با مواد مخدر بگذاریم.

وی ادامه داد: مسئولان باید این دغدغه را داشته باشند که صبح که پشت میز می‌نشینند تا ظهر طرح ها، مصوبات و ... در مورد مواد مخدر را  پیگیری کنند که تا چه مقدار اجرایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار از طرح ایجاد صندوق اشتغال معتادان خبر داد و بیان کرد: کارهای خوبی انجام شده است و ما با استفاده از بودجه هایی که خدمت استاندار هست و همچنین ظرفیت خیرین استفاده کنیم تا این صندوق را تشکیل دهیم تا افرادی که معتاد بودند و از زندان برگشتند بتوانند از این امکانات بهرمند شوند و برخی مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار