انتقاد رئیس کمیته جبهه اعتدالگرایان از روحانی
تابناک مرکزی: رئیس کمیته سیاسی جبهه اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان با ابراز تأسف از اینکه تیم روحانی با نگاه سلبی بیشتر دنبال تلافی‌کردن ضربات مخالفان و رقبا و دچار ناهماهنگی و ناکارآمدی شده است.
کد خبر: ۳۵۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 04 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی جمشید ایرانی رئیس کمیته سیاسی جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: باید بر اساس واقعیت‌ها به عرصه انتخابات پیش رو نگریست نه بر اساس آرزوها.

وی تاکید کرد: قطعا باید افرادی از اصلاح‌طلبان در کنار روحانی کاندیدا شوند تا در صورت اتفاق خاص جریان اصلاحات دچار اعوجاج نشود.

وی با بیان اینکه جبهه اصلاح‌طلبان به غیر از عملکرد وزارت خارجه به سایر بخش‌های دولت انتقادات جدی داشته و دارد، گفت: از نگاه ما تیم روحانی بهترین‌های یک تیم فوتسال است در صورتی که ایشان باید با توجه به شرایط فوتبالی بازی می‌کرد.

رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان معتقد است که رقبای روحانی به راحتی با توجه به ضعف تیم می‌توانند وی را در تنگنا قرار دهند.

وی در همین رابطه افزود: به غیر از حوزه وزارت خارجه و وزارت بهداشت و درمان در سایر حوزه‌ها عملا دولت دچار ناهماهنگی و ناکارآمدی شده است؛ وقتی بودجه عمرانی کشور به سمت صفر میل می‌کند و آقای روحانی با یک بدنه حجیم سازمانی همه دوران نگران حقوق کارمندان و بودجه جاری و پرداخت یارانه ها بوده و بس.

ایرانی می‌گوید که روحانی در چنین شرایط با توجه به اوضاع بد مالی می‌بایست توجه بیشتری به احیای ظرفیت نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم نهاد قرار میداد.

رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان با ابراز تاسف از اینکه که تیم روحانی با نگاه سلبی بیشتر به دنبال تلافی کردن ضربات مخالفین و رقبا شد، گفت: این رقابت‌های بیهوده و تلافی کردن‌ها نتیجه‌ای جز به پایین آمدن سرمایه اجتماعی در جامعه نداشت.

وی اضافه کرد:‌ هم جبهه اصلاح طلبان و هم جبهه اعتدال گرایان به دولت به فساد در حال تکثیر بارهاوبارها هشدار داده بود ولی اینکه چرا دولت تلاش جدی در جهت مقابله و افشاگری نداشت جای سوال دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار