استیضاح وزیر راه سیاسی است/ دولت در حوزه مسکن کاری نکرده است/بازار مسکن سال آینده بدتر می شود/ پرونده صادقی به دادگاه رفت/ سفر به ترکیه ممنوع شود/ جوانان بیکارند و نیاز به سرگرمی سالم دارند/ فقر در جامعه زیاد است و دستگاه ها نتوانسته اند کاری کنند/نیروی انتظامی جلوی تولید خودرو بی کیفیت را بگیرد
کد خبر: ۳۵۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 04 January 2017
استیضاح وزیر راه سیاسی است
به گزارش تابناک فارس:نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در پاسخ به شائبه سیاسی‌بودن استیضاح وزیر راه گفت: تعدای از نمایندگان، استیضاح را امضا کردند. اما از آنجا که نیت‌ها و عقیده‌های همه آنها یکی نبوده، می‌توان گفت که انگیزه سیاسی نیز در جمع شدن تعدادی امضا برای استیضاح بی‌تاثیر نبوده است.
کرم پور افزود: هرچقدر که از زمان حادثه برخورد دو قطار می‌گذرد و حقایق فنی و کارشناسی ابعاد مختلف این حادثه آشکارتر می‌شود شاهد هستیم که تعداد امضاکنندگان استیضاح کاهش پیدا کرده است زیرا بسیاری از مسائل و حقایق بسیاری در حال روشن شدن است.
وی تصریح کرد: امروز بر اساس دلایلی بسیار شفاف، روشن و فنی استیضاح به نفع ملت و نظام نیست.
 
دولت در حوزه مسکن کاری نکرده است/بازار مسکن سال آینده بدتر می شود
محمدرضا رضایی کوچی بااشاره به سهم مسکن در بودجه سال 96 کل کشور،گفت:با بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی امیدی برای بهبود وضعیت مسکن نیست.
نماینده جهرم با تاکید براینکه هنوز با وجود گذشت بیش از 3 سال از عمر دولت تحولی در بازار مسکن رخ نداده است،تصریح کرد:عدم وجود برنامه مشخص دراین حوزه و نداشتن سیاستی واحد از معضلاتی است که بازار مسکن را با مشکلات عدیده مواجه کرده است.
این نماینده مردم درمجلس دهم،ادامه داد:در سال آتی با ادامه روند فعلی باید منتظر سخت تر شدن شرایط بازار مسکن باشیم.
 
پرونده صادقی به دادگاه رفت
عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از ارجاع پرونده محمود صادقی به قوه قضائیه خبر داد.
محمدجواد جمالی نوبندگانی؛نماینده فسا گفت:درمورد ساداتی نژاد متاسفانه هیات نتوانست طرفین را به صلح و سازش دعوت کند که این شکایت به همراه شکایت از محمود صادقی در دادگاه بررسی خواهد شد.
 
سفر به ترکیه ممنوع شود
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان اعتقاد دارد وزارت امور خارجه کشورمان باید تا زمانی که شرایط امن و مساعد برای حضور گردشگران ایرانی در ترکیه فراهم نشده، از سفر ایرانیان به این کشور به جز موارد ضروری جلوگیری کند.
اصغر مسعودی گفت: متاسفانه علاوه بر کشتارهایی که در این کشو رخ داده، اخیرا از افراد اخاذی هم صورت می‌گیرد از این رو مردم باید نسبت به سفر به ترکیه تامل بیشتری داشته باشند. وی با بیان اینکه متاسفانه هزینه سفر به نقاط گردشگری داخلی در برخی از مواقع گران‌تر از سفر به خارج از کشور است، گفت: این مهم یکی از دلایل استقابل گردشگران برای سفر به کشور ترکیه است.
 
جوانان بیکارند و نیاز به سرگرمی سالم دارند
علی اکبری؛ نماینده شیراز گفت: مشکل همه جوان‌های کشور درحال حاضر به خصوص جوانان استان فارس بیکاری است که زمینه اشتغالش در گذشته بویژه در بخش کشاورزی بسیار پررنگ بوده است.با این خشکسالی‌ها و کم‌آبی‌هایی که ایجاد شده، استان فارس دچار مشکلاتی شده که در مرحله اول بحث اشتغال است. در کنار اینها باید سرگرمی‌هایی سالم برای جوانان در بخش‌های مختلف جامعه فراهم شود.
 
فقر در جامعه زیاد است و دستگاه ها نتوانسته اند کاری کنند
رضایی؛نماینده شیراز معضل بیکاری را  عمده عامل موثر در پیدایش فقر عنوان کرد و گفت: بسیاری از جوانان و افراد جامعه بیکار هستند و نمی توانند از پس تامین مایحتاج خود و خانواده برآیند که این موضوع باعث افزایش فقر در جامعه شده است.
وی از افزایش شاخص فقر و نابرابری در جامعه انتقاد کرد و افزود: فقر بیشتر از آنکه دیده شود در جامعه وجود دارد بنابراین می طلبد سه قوه با تلاش همه جانبه در جهت کاهش و رفع فقر در جامعه گام های اساسی بردارند.
نماینده مردم شیراز در مجلس دهم، با بیان اینکه دستگاه های ذی ربط تلاش هایی در زمینه کاهش فقر در جامعه داشته اما این تلاش ها موثر نبوده است، گفت: بنا به دلایلی مانند ضعف مدیریت یا عدم سرمایه گذاری درست شاهد مدیریت درست فقر از سوی دستگاه‌های ذی ربط نبودیم.
 
نیروی انتظامی جلوی تولید خودرو بی کیفیت را بگیرد
مسعود رضایی؛نماینده مردم شیراز با بیان اینکه مجلس از اقدام نیروی انتظامی برای جلوگیری از منع تولید خودروهای بی‌کیفیت حمایت می‌کند، ادامه داد: با توجه به این که این موضوع با سلامت شهروندان سروکار دارد بنابراین اگر نیروی انتظامی در انجام اینکار واقعا مصر است از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه خطای انسانی، جاده ها و خودروهای ناایمن سه ضلع مثلث تلفات جاده ای هستند، تصریح کرد: هر چند سالانه تعداد زیادی از هموطنان به دلیل خودروها و جاده‌های بی‌کیفیت جان خود را از دست می دهند اما متاسفانه مسئولان با بی تفاوتی از کنار این موضوع می گذرند و هیچ گونه اقدام مناسبی در جهت بهبود کیفیت خودروها و جاده ها انجام نشده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارشد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
عزیزم شماکه بفکرامنیت جانی مردمی چراسفربه عراق روکه هرروزبمبگذاری انجام میشه ممنوع نمی کنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار