برای نیم فصل دوم لیگ شانزدهم
مدافع پیشین تیم‌های فوتبال استقلال‌، ملوان و پاس با عقد قراردادی برای حضور در دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم فوتبال صبای قم پیوست.
کد خبر: ۳۵۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۸ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز شانزدهم دی‌ماه آغاز می‌شود و تا پانزدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت، صبای قم در تکاپو برای جذب بازیکنان مورد نظر خود یک مدافع مطرح به خدمت گرفت.

در حالی که امروز عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبای قم در تمرینات این تیم از بازیکنان خداحافظی کرده و از مربیگری این تیم کنار رفت، صبای قم در فاصله کمتر از 48 ساعت تا شروع مهلت نقل و انتقالات نیم فصل بازی‌های فصل جاری لیگ برتر یک بازیکن جدید جذب کرد.

بازیکن جدید صبای قم حنیف عمران‌‌زاده از بازیکنان خلاق و با کیفیتی است که با امید به کمک به خط دفاعی تیم فوتبال صبای قم در نیم‌فصل دوم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با نظر مساعد کادر فنی نماینده فوتبال قم برای 15 بازی آتی صبا در لیگ شانزدهم جذب شد.

در حالی که یکی از بزرگترین مشکلات و محدودیت‌های تیم صبای قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال در خط دفاعی این تیم بود، این باشگاه برای تقویت خط دفاعی خود با حنیف عمران‌‌زاده مدافع سابق تیم استقلال تهران و تیم‌های ملوان بندر انزلی و پاس به توافق رسید تا این بازیکن یکی از خریدهای صبا برای دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد.

حنیف عمران‌‌زاده 31 ساله، فوتبال خود را از تیم پاس تهران آغاز کرده است و بعد از مطرح شدن در تیم پاس به دنبال انتقال این تیم به همدان در سال 1386 سر از تیم ملوان بند انزلی درآورد و سپس با عقد قراردادی برای تیم پاس همدان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی کرد.

این مدافع با تجربه در ادامه به عضویت باشگاه استقلال تهران در آمد و چیزی نزدیک به هفت سال در تیم پرطرفدار پایتخت بازی کرد و با این تیم علاوه بر درخشش در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران، در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نیز عملکرد خوبی داشت.

عمران‌زاده فصل گذشته آخرین بار برای تیم استقلال تهران بازی کرد و سپس از این تیم جدا شد و به طرزی عجیب و ناگهانی از رقابت‌های لیگ برتر به دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان رفت و سر از تیم نه چندان مطرح خونه به خونه بابل درآورد اما خیلی زود این تیم جدا شد.

این بازیکن که در مقطعی از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز مورد توجه قرار گرفت و چهار بازی نیز برای تیم ملی انجام داده است بعد از یک نیم‌فصل حضور در خونه به خونه بابل، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با عقد قراردادی تا پایان فصل به صبای قم ملحق شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار