تابناک مرکزی: مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: طبق نظر رئیس بنیاد مستضعفان، کارخانه قند شازند براساس مذاکره با متقاضیان واگذار می شود.
کد خبر: ۳۵۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 03 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی محمود نعمتی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شب گذشته در نشستی با سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و فرماندار و نماینده مرد شازند در خانه ملت به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در خصوص تعیین تکلیف کارخانه قند شازند، پیشنهاداتی مبنی بر واگذاری این واحد به شرکت تولیدکننده دلستر بهنوش مطرح شد.

وی افزود: در نشست مذکور به منظور برنامه ریزی برای راه اندازی کارخانه قند شازند فرماندار این شهرستان بر واگذاری آن به شرکت تعاونی دهیاری این شهرستان با هدف بازسازی و آغاز مجدد فعالیت تاکید کرد.

نعمتی گفت: رئیس بنیاد مستضعفان بر مذاکره به منظور واگذاری، سرمایه گذاری و بازسازی کارخانه قند شازند تاکید داشت چراکه مزایده آن در گذشته انجام شده است اما سرمایه گذاری، اعلام آمادگی نکرده است.

وی توضیح داد: در خصوص وضعیت شرکت صنعتی بهنوش مدیریت و سرمایه گذار این واحد خواستار تامینمنابع آب مورد نیاز هستند که مشکلی در این خصوص نیست.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی ادامه داد: شرکت مدعی تامین نشدن منابع آبی شده بود که آن را به تعویق انداخته است درصورتی مشکلی در تامین آب نیست.

کارخانه قند شازند از سال 1317 فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 1389 تولید داشت که در سال های اخیر به دلیل واردات بی رویه شکر به تعطیلی کشیده شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار