نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس خبر داد؛
تابناک مرکزی: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تحقیق و تفحص از شرکت ایرالکو، گفت: برخی از خرید و فروش‌هایی که در ایرالکو صورت می‌گیرد، حرف و حدیث‌هایی را به وجود آورده است.
کد خبر: ۳۵۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 03 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طراز مالی ایرالکو روز به روز در حال منفی شدن است که این مسئله به یکی از دغدغه‌های جدی کارگران، مردم و مسئولان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: برخی از خرید و فروش‌هایی که در ایرالکو صورت می‌گیرد، حرف و حدیث‌هایی را به وجود آورده که تحقیق و تفحص می‌تواند به پرسش‌های موجود در این زمینه پاسخ دهد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتصاباتی که در این مجموعه صورت گرفته نیز انتصابات کارشناسی شده‌ای نیست، در حالی که یک مجموعه اقتصادی باید انتصابات آن کارشناسی شده باشد.

سلیمی بیان کرد: حمایت مالی از برخی جریانات خاص و مسائلی از این دست از موضوعاتی است که باید شفاف‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه ایرالکو به عنوان یک مجموعه تولیدی و اقتصادی باید فارغ از هرگونه نگاه سیاسی روی ریل خود حرکت کند، ادامه داد: تحقیق و تفحص می‌تواند به سوالات مطرح شده پاسخ شفاف دهد.

گفتنی است علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان نیز چند روز پیش طرح تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران(ایرالکو) را به هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

دلایل ذکر شده از سوی نماینده مردم اراک در تحقیق و تفحص از ایرالکو نیز اقدامات انجام شده در شرکت به منظور کاهش و حذف آلایندگی موجود، نحوه جذب و بکارگیری نیروی انسانی، وضعیت حقوق و مزایای پرداختی، عملکرد مالی شرکت شامل قیمت تمام شده فروش و سود و سایر شاخص‌های عملکرد مالی این شرکت بوده است.

شرکت آلومینیوم سازی ایران(ایرالکو) سهامی عام و در بورس بوده که به عنوان بزرگترین تولیدکننده فلز آلومینیوم در کشور در شهر اراک واقع است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار