تابناک مرکزی: جانشين فرماندهي انتظامي استان از كشف 68 کيلو گرم ترياک و دستگيري4 قاچاقچي مواد مخدر در دو عمليات روز گذشته پليس استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 03 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "يوسف سپهوند" در تشريح اين خبر گفت: در يكي از اين عمليات ها، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در يكي از شهرستان هاي استان در تحقيقاتي از جابجايي مقاديري مواد مخدر به وسيله يك دستگاه خودروي كاميون مطلع شدند و برنامه ريزي عملياتي براي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان آغاز شد.

وي افزود: با برنامه ريزي انجام شده پليس، سرانجام خودروي مورد نظر در يكي از محورهاي مواصلاتي استان شناسايي شد و مقدار 30 كيلوگرم ماده مخدر ترياك كه به شكل ماهرانه اي در زير بار ميوه پرتقال جاساز شده بود كشف شد.

سرهنگ سپهوند تصريح كرد: در اين عمليات دو نفر دستگير و دو دستگاه خودرو از قاچاقچيان توقيف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي به ديگر عمليات ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان كه با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان تهران اجرايي شد، اشاره داشت و در اين باره گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقيقاتي از فعاليت دو قاچاقچي مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعاليت مي کردند مطلع شده و بلافاصله تمهيدات لازم را براي دستگيري آنان آغاز شد.

وي خاطرنشان کرد: با آغاز تحقيقات تخصصي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، افراد مورد نظر که در حال جابجايي يک محموله مواد مخدر بودند، در يكي از استان هاي جنوبي كشور شناسايي و مشخص شد که قاچاقچيان مذکور با دو دستگاه خودروي سواري در حال انتقال مواد مخدر به مرکز کشور هستند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي ادامه داد: بلافاصله تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگي دستگاه قضايي به محل عبور محموله مواد مخدر در سطح محورهاي مواصلاتي اعزام و سرانجام موفق شدند در بستري عملياتي مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر استان تهران، خودروهاي مذکور را در ورودي استان تهران شناسايي و متوقف و در بازرسي از آنها 38 کيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياک را کشف کنند.

وي يادآور شد: در اين عمليات نيز دو نفر و پس از تشكيل پرونده، براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي افزود: طرح هاي قاطعانه پليس در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با قاطعيت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس در اين حوزه، لازم است همكاري آنان با ماموران پليس همچون گذشته به گونه اي مطلوب تداوم يافته و از طريق ارائه گزارشات و اطلاعات به هنگام آنان به پليس از طريق سامانه 110 ، هرگونه فعاليت افراد سودجو و بستر گسترش اين پديده شوم در جامعه از بين برود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار